2012. szeptember 26., szerda

Élvezd

Nem is írtam,hogy volt ám izomlázam, de nem annyira brutális mint amire számítottam. Olyan izmokat érzek a hátamba, amit már réges rég nem éreztem, sőt nem is hittem volna hogy ott is van :D Nagyon nem vagyok oda ha izomlázam van, de ez ami most van(bár már egyre inkább megy ki belőlem) ..... lehet hülyének néztek....de megkockáztatom :D Szóval, olyan erősnek érzem magam ettől hogy az egész testembe érzem,hogy nem vagyok veszett ügy izom ügy terén,no meg a túravezetők dicséretétől is löketet adott:) E-mailbe újra gratulált nekem a túravezető:) nagyon nagyon jól esett!


Régebben is volt olyan vágyam,álmom,hogy az ejtőernyős ugrást kipróbáljam....hogy wakeboar-ozzak...búvárkodjak.... és még sorolhatnám......de régen ez csak áhítozás volt. A nem kevés súlytöbblet gátot szabott mindennek.... :( De most már ÉLNI tudok és fogok is:) nincsenek már akadályok,gátak:) ÉS az egészben ez a legfantasztikusabb:) ♥



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése