2011. szeptember 27., kedd

Dr. Tóth Tamás hízás szakértő

Még 1-2 évvel ezelőtt, Tőle tudtam meg,hogy van egy csomó olyan páciense,aki mindent betart úgy eszik és annyit amennyi elő van írva...stb.
Csak aztán kiderül hogy,mondjuk este 6 óra után még issza az ilyenmeg olyan gyógyteákat,csoda gyümi turmixokat....stb. Ez lehet nem sok kalórai,mert ha az ember nem tesz a teába cukrot vagy édeskét vagy citromot csak úgy magába issza,akkor is azt gondolhatnánk hogy " ez nem is kalórai".De az agyunk akkor sem tudjuk átverni!!! Mert hiába iszunk csak sima citromos vizet vagy teákat.....az agyunk úgy érzékeli ,hogy az bizony táplálék! Az ízként fogja fel...... nem csak a nyelvünk(bár a gyógyteákank olyan förmedvény íze van hogy bláá).Ezért nem is megy végbe a fogyás(vagy lassíthatja a fogyást). Én ezért tartottam be mindig hogy vizet igyak 6 után, amúgy is vízimádó vagyok,a legjobb szomjoltó:) (csak kivételes esetekbe csábulokel egy citromos teára).Sőt!!!!! Amit még fontosnak tartok! Lehet hogy írtam már itt is,Hoxán tuti! Mégpedig! Ha este csináljuk a Család vacsiját vagy sütünk,főzünk.......nincs kiskanál lenyalás.....vagy mint az én hülye szokásom,ha a zsömlét megvajkrémezem leszoktam nyalni a kést :S:S:S tudom kést nem nyalogatunk :D de szoktam,hiába.
Nem azért nem szabad mert úúúúú az mennyi kalória,hanem mert az is íz.
No de jövök még ,most szaladok Dorkámért az oviba!Aztán folytaommert van még miről írni,addig is nézzétek meg a videót:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése