2011. szeptember 8., csütörtök

Igyekszem gyors élménybeszámolót írni:)

Igyekszem gyors élménybeszámolót írni:)
Negyed órával előbb érkeztem,addig üldögéltem a sminkszobába és beszélgettem a lánnyal aki hívott(Noémi),aztán nem sokkal rá jött Boros Kriszta gyors kisminkelétk aztán beszélgettemvele is....csak úgy megsúgom hogy kint többet beszélgettünk mint adásban :D Amúgy nagyon aranyos,közvetlen nő szimpatikus volt élőben is!
Engem is pikk pakk a sminkes csaj kikent kb 1-2 perc lehetett és vártam a sorom! Ami totál kiakasztott pszichésen :D,az az, hogy Noémi bekapcsolta a sminkszobáa a tv és ott láttam az adást,ami elkezdődött.......ez azért volt csak zavaró,mert addig azt mondogattam magamba hogy "oké,ez úgy sem élő adás és nem is kell ezen majrézni!" :D na igen......aztánmikor megláttam az elején magam,és a bevezető szöveget......na akkor padlót fogtam :D furcsa ez nagyon......az meg furin jött le hogy azt mondták a Dumaszínház tagja!!!!!! Nem vagyok a tagja,sajnos bár az lennék........ezt mondtam is kint Krisztának,hogy én még nagyon kezdő vagyok,az lépcső ha nem is a legalsó fokán de max a 2.állok.......szóval nagyon messze még! Amúgy az Ernyei Bálával és felségével várakoztunk......na nem csacsogtunk semmiről:)
Aztán 13:40 körül bementünk a stúdióba,megkaptam a mikroportot,beültem,addig míg ment az X faktoros riport,addig beszélgettünk......hogy be vagyok rezelve :D kérdeztem hogy Ő is szokott még izgulni? Mir mondta hogy inkább csak ha Híradót vezet pl.este..... aranyos volt tényleg nagyon!
és akkor bammm elkezdődött,a felkonfot nem is tudom mi volt mert más állapotba voltam :D aztán mikor elkezdtem az első 2.kérdésre válaszolni......na akkor az ugrott be,hogy ezt most amit mondok ki látja ki nézi.......ki mint fog gondolni.....stb. idő kellett hozzá míg vissza tudtam pofozni magam :D de akkor meg már szinte vége is volt a műsornak:) Rövid volt én elbénáztam mert pöröghettem volna sokka sokkal jobban is!Akkor több minde belefért volna.....amúgy én szívem szerint nem tettem volna bele a stand up részt......inkább meséltem volna arról hogy anyukaként még nem kell magunkat eltemetni hogy, igen szültem egy gyereket,bumm kész ilyen nagy darab maradtam,mert ez az elfogadott.........no és az sem kifogás hogy azért vagyok túlsúlyos mert már szültem!
Remélem a rádióban jobban elkap a gépszíj:D Sokkal sokkal megnyugtatóbb lett volna ha űlt volna mellettem Anita vagy Viki:))) és megosztozhattunk volna a beszéden is:)
Amúgy előbb indultam el mert még beugrottam a camponába is.....gondoltam a nézelődés,esteleg vásárlástól nyugalomba teszemmagam:) össze is jött.Amúgy senki sem kísért el.....egyedül mint aki csak 1 kiló kenyérét megy a bolta keltem útra:)
Dorkának mondtam ma hogy hova megyek:) mutattam is neki hogy mit csináltam míg Ő aludt az oviba,mert bizony már tegnap is aludt meg ma is:))) erre leesett az álla:) mondta hogy holnap vigyem el a tv-be őt is:))) Egyem meg:)))
Melinda üzeni:) Hogy köszöni szépen a megrendeléseket:)A könyveket szeptember 16.-tól tudják postázni:)
A blogomba is írtam tegnap,azért oda is szoktam ....próbálok ott kicsit másképp írni!De a mai beszámolót csak simán átmásolom!Amúgy a mai nap,nem vittem túlzásba az evést,mert reggelire ettem egy csökkentett cukor tartalmú győri jó reggelt kakós kekszet,aztán egy rudit majd hazafelé mikor jöttünk Dorkával,lemarketingelt egy fagyira.....így bementünk a cukiba.....láttam van ország tora...így megreckíroztam és megkóstoltam......nos ahhoz képest hogy ilyen köles meg olyan egészséges.....nekem kicsit túl édes volt főleg a tetején lévő barack szósz vagy lekvár féleség.És ha az épp nem került a villámra akkor meg nem egy nagy eresztés.......
Az biztos hogy nem inkább a pándi megggytortát vagy a szilvásgombóc tortát választanám,de inkább az utóbbit:) na meg sorban a többit!:P
Megyek mert még van tennivalóm!
Még egyszer köszi a biztatást,leveleket(igyekszem reagálni rájuk:))
Szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése