2011. szeptember 20., kedd

Kezdem a mai

evészetemmel! Reggelire 2 tükörtojást ,2 füstli hozzá 1 magvas zsömlét ettem.Aztán 1db lindt csokit és mivel egész délelőtt meg kora délután menésbe voltam,hazafele jövet ettem még egy epres mc fagyit,és végül kicsit 4 után egy kis tojáslevest.
A rádióhoz már viszonylag korán odaértünk(Livi elkísért,ezúton is köszi érte).Így beültünk egy kis cukrászda féleségbe,etem is egy vaniliás mignont :d na mik ki nem derülnek,mert az elöbb el is felejtettem leírni:)
Aztán irány a Klubrádió,a büfébe helyet foglaltunk,és addig traktáltam Livit az idiótaságaimmal......kicsit liftezett a gyomrom,de úgy voltam vele hogy itt úgy sem lát senki,szóval......felesleges ezen kattognom.Na persze,Tesóm leadta telefonon a drótot hogy élőben is lehet nézi a műsort webkamerán.............pffffff,na de jó!
Kicsit furi volt mert néztem azidőt és már el is múlt fél de én még mindig ott bandáztam a büfében :)) Aztán egyszer csak jött Jaksity Kata,bemutatkoztunk.......és már mentünk is a stúdióba.Ott volt Almási Kitti is.Nekem mindig is szimpi volt,akárhányszor a Csak csajokba láttam vagy bárhol máshol! Most így élőben sem csalódtam benne:)
Sőt nagyon klasszul vázolta fel a elhízás-fogyás lelki ill. pszichés tüneteit:)
Én egy dologban nem értettem volna vele egyet.Mégpedig,nem feltétlenül kell valami újat behelyettesíteni a fogyás során.Ő azt mondta ami igaz is valahol(kivéve nálam :D ) hogy ha fogy az ember más az étkezése is....de hogy ne legyen ingerült más dologgal kell a régit kiváltani,és ez lehet végül is bármi.....sorry de nem tudom már pontosan visszaidézni,csak a lényeget írom :)
Én úgy gondolom hogy az én esetemben, mivel nem mondtam le semmi olyan ételről ami után áhítoztam(tehát mindet ehettem/eszem),úgy érzem hogy nem igen kellett beiktatnom valami féle újat.Maximum a sportot vagy valami féle mozgást,na az jóóó lett volna és jóóó lenne most is :)
Ami megint fura volt hogy még annyi de annyi mindent szerettem volna mondani,elötte meg Livinek pont arról beszéltem hogy "basszus,mit fogok ennyi ideig beszélni??" .......nos lett volna még miről,ez tipikusan olyan téma,amiről hónapokat lehente beszélni!!!
Ahogy vége lett a műsornak,kimentünk a büfébe.........Kittivel beszéltem még pár mondatot,hogy ő szoptatás alatt hízott meg....de amúgy élőben is nagyon karcsú,csak úgy mint Kata:))
Izgalmas volt és klassz élmény:)Nagyon megtetszett ez a rádiózás:)
Ezen a linket meg lehet hallgatni az adást,kb úgy 8 perc elött kezdődik!

http://www.klubradio.hu/klubmp3/klub20110920-132856.mp3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése