2011. szeptember 22., csütörtök

Az elmúlt

pár napban,már harmadjára kaptam meg, azt a kérdést,hogy nem szoktam e, elcsábúlni,este felé??!!
Épp tegnap volt egy olyan alkalom,hogy csináltam kis Családnak a vacsorát,bundáskenyeret.A serclit is épp sütöttem ki,és végig futott az agyamon hogy milyen íze van,nem lenne rossz azt a kicsike kis részt megenni........és NEM!!! azért nem, mert éhes sem voltam nem korgott a bendőm!A tipikus elhízott emberek eszével gondolkodom és eszem/ennék és ettem valaha!!!!Ami azt jelenti,hogy nem azért eszem mert éhes vagyok,hanem azért,mert olyan jóóóó íze van!Ahhoz nem kell beleharapnom és megennem egy kis falatot vagy egy egész szelettel hogy tudjam jóóóó! :)
Nem félek attól hogy elkapna a gépszíj, de viszont nem akarom megkockáztatni azt hogy esetleg ez legyen, egy este aztán 2-3 nap múlva este......és egyszer csak azon kapnám magam ,hogy hoppá visszatértem a régi rossz szokásomhoz!
Imádok enni,imádok finomakat enni,de nem akarom hogy bűntudtatom legyen,egy ilyenbkései hobbi falatozás során! Nem ér annyit az egész!
A napi mérlegelésem is ilyesmi elven alapul. Az aki nem tudja magát rávenni a fogyásra,arra hogy nekikezdjen! A legbrutálisabb az hogy ha napi szinten rá áll a mérlegre ,minden reggel 1x!!!! A mérleg mindig az igazat mutatja,nem fogja kiírni azt hogy "hahóó te így vagy jó ahogy vagy" ha 98kilót mutat akkor annyit! És ha ez a súly tulajdonosának nem tetszik,(mert miért is tetszene) akkor ott van a valós igazság,hogy miért is kell megállni a késő esti habzsidőzsizét vagy csokizást vagy repetázást!!!
Nekem rengetegszer beugrott,mikor ettem volna még,pont azért mert olyan finoooooooom,hogy és itt megint skizó módon párbeszédet nyomtam magammal :D :
-"húhúú,Dóri láttad te is hogy hány kiló voltál reggel!!???
-pff naná hogy láttam,van mit leadni!
-Na akkor,ugye nem igazán kellene tovább tömni a kis búrád,le akarsz fogyni vagy sem!!???
-Persze,igen!
-Na akkor nem kell repeta,nem kell este a tv előtt tömni a fejed!
-Igeeeen! Jó lesz ez,ha meg tudom állni,sikerül amit el szeretnék érni!!!

Ilyen párbeszédeket intéztem magammal! Soha ne mástól várd a válaszokat! Mint hogy párodat vagy családod bombázod kérdésekkel.........."jajj,szerinted sikerül?"......meg "jajj,szerinted nagy gáááz,ha eszem este 7-kor,egy kis rántottát pici kétszersültel?" .....ezekre és a hasonló kérdésekre,általába az a válasz érkezik hogy "te tudod".....vagy " egyél,mi bajod lehet,majd holnap keményebbre veszed a figurát"...stb....
Soha ne testáljuk át másra a saját döntéseinek! Mert akkor könnyebb is lesz a másikat hibáztatni! Tudni kell nemet is mondani! Nem kell állandó visszaigazolást kapni hogy vajon jó e amit csinálunk! Ha bármi negatív érzés gondolat merül fel bennetek,akkor azt ki kell egyből abban a szent minutumban váltani pozitívval!!!
Nem tudom minek kéne történnie ahhoz,hogy visszatérjek a régi rossz étkezésemhez! Nem mondom hogy én milyen fitten és hűű de egészségesen élek! MErt nem vagyok vega,nem mondok nemet egy hamburgernek.Igenis eszem rendes lisztből,cukorból készült ételeket. A konzerveket kerülöm és fél kész élelmiszereket is.De ezeket régebben is kerültem! Nem élveztem soha a konzerv székelyképoszta ízét :D vagy ezeket műkajákat! Kivéve a hamburger azon a bizonyos helyen :D de ott valami tudatmodosító "még akarok enni ilyet máskor is" anyagot adnak hozzá :)
No jól van, már megint elkapott a szófoscsi :)
Míg el nem feledem! Hívott ma Csilla(fókuszos lány) és mondta hogy kb mi hogy lesz a műsorban,ami most a héten szombaton lesz a Fókusz pluszban:)
Már most ááááááááá,állapotban vagyok :) totál görcsbe lesz a gyomrom,furcsa magam viszont látni......kivülről riktán látja magát az ember :)
Szép estét,napot Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése