2011. szeptember 7., szerda

Több nagy hírem is van:)))

Legalábbis nekem azok:)
Kezdem ott hogy a könyv híre több helyre is eljutott:) Ennek kapcsán,ma megtudtam hogy szeptember 20.-án a Klubrádióba meghívtak egy fél órás riportra:) Jaksity Kata lesz a rádiós műsorvezető,14:30tól kezdődik a Nőivonal műsor:) Budapesten ha jól emlékszem a 95.3 lehet fogni:)
Nagyon várom bár totál izgulok is:)
No de hogy ezt az izgalmat még inkább tetézzék bennem:D Ma felhívott az RTL klubtól Papp Noémi,és meginvitált a Fél kettő műsorba.Megkért arra hogy telefonba is meséljek neki a fogyásomról és a stand up-ról......lényeg a lényeg,igent mondtam a felkérésre!
Meg is beszéltük hogy jövőhét hétfőn mehetek negyed 2-re,élő adás lesz,kb 6-8 perc lesz a riport,Holló Mártival. Lelkiekben fel is készítettem magam rá,de aztán jött egy pár órával később újabb hívás Noémitől,hogy mit szólnék ha már holnap mehetnék a riportra.......szóhoz sem jutottam hírtelen,no de igent mondtam.Doráért remélem visszaérek az oviba még időben,csak ezért hezitáltam!No meg azért mert foggalmam sincs mit kéne felvenni,mivel kéket a háttér miatt nem vehetek fel....nagy dilemma ez egy nő életében mikor fontos helyre megy vagy fontos valakivel találkozik"jajjj mit vegyek fel.....?? Nincs egy rongyom:D:D:"
Ezer millió dolgo kavarog a fejembe.Sajnos hajlamos vagyok néha össze vissza beszélni,mivel szófosás gyötör majdnem mindig:) Ezért gondolatban 5-10 mondattal mindig előrébb vagyok mint amúgy......remélem nem megyek át Esőemberbe és az ühümön kívül más szó is ki fog jönni a számon:D Csak az aggaszt hogy élő műsor......aztán lehet Noémi csak poénkodott,bár nem tűnt úgy mint aki viccel!
Aki estleg ráér és érdekli az első tévés debütálásom,nézze a műsort.Most hang is párosul a képek és az írásaim mellé:)

A kép még augusztus közepén készült,Balatonfüreden a Borcsa étterembe,ahol Isteni finomakat ettünk:)A héten el is készítem a képen látható finomságot!

A szálláshelyünkről a kilátás:))) gyönyörűűűűűű szép volt

Bikinis kép:)mert jó időnk volt nagyon!!!

Beleszerelmesedtem Balatonfüredbe:)))
Finom volt nagyon az indiai meggyes jégkása,most is behörpölném:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése