2013. április 21., vasárnap

30 random dolog rólam

Pár hónappal ezelőtt láttam ezt a '30 random dolog rólam' féle írást az egyik lány blogjában. Már akkor is nagyon tetszett,mert olyan plusz egyéb információkat is meg lehet tudni az adott bloggelről,amit addig esetleg nem olvashattál tőle!
No de jöjjön a véletlenszerű 30 dolog rólam.......

1. Mamám birkapásztorként dolgozott nagyon sokáig, így a szünidőt mindig nála töltöttük ...volt,hogy egyedül vigyáztam 100-200 birkára , Fickó kutya segítségével(akinek az egyik szeme zöld volt a másik meg kék)....szépséges környezet vett körül....

2. Ahogy megérett a borsó Mamámnál a kertben, leültem a borsóföld közepére és ami körülöttem volt ledézsmáltam, aztán amikor már nem volt a karom távolságában, átültem egy újabb helyre.Ugyanígy csináltam a málnával is.

3. Nem félek semmitől csak a pókoktól( de csak ami nagy vaskosabb) és a nagy bogaraktól. A földigilisztát ,kígyót,békát simán megfogom.

4. Nem szeretek panelban lakni,mivel mindig is kertes házban éltem....

5. Szeretem hallgatni az idős embereket ,ahogy arról mesélnek ,hogy is éltek ők, mi volt az ő idejükben.

6. Nagymama koromra meg akarok tanulni, kiváló ízű és minőségű húzott rétes készíteni.

7. Rengeteg álmom van, csak,hogy egyet említsek... Mindenképp szeretnék a Mexikói-öbölben úszni egy óriás cet cápával.

8. Előző életemben szerintem olasz lehettem .

9. A legcsodálatosabb pillanat az életemben,mikor megláttam a Kislányom.


10. Nani születésnapján mindig  23: 28 perckor átölelem,megpuszilom mivel mikor született, nem tehettem meg.

11. Szeretem a fényképeket nézegetni, de inkább a kezembe fogva és nem a gépről.

12. Mindig kell reggel 20 perc,amit az ágyban tölthetek még, hiába is vagyok ébren,nem szeretek egyből kipattanni.

13. Nem szerettem sosem a disco-t. Inkább halkan szóljon a zene és lehessen beszélgetni.

14. Nagyon szeretem a disznóvágást,(bár a disznó  már kevésbé) gyerekként,tiniként évente 1-2 mindig volt Mamámnál ....jó sok finom étel, különleges hangulat.


15. Apukám megtanított disznót szétszedni. Mamám megtanított csirkét vágni,pucolni,kikapni ami nem oda való és konyhakészre elkészíteni.

16. A hungarocell hangjától ki lehet kergetni a világból.

17. Gyerekként egyszer bekapta a bicikliküllő a lábam és csak arra emlékszem,hogy egész nap aludtam.

18. Eddigi életem során kétszer ájultam el. Egyszer egy temetkezési iroda ajtajában állva kidőltem az ajtón( tehát nem az az összerogyok ájulás, inkább a dől a fa féle...koppant is a fejem a betonon). A másik ájulásom meg az Auchan közepén volt.

19. Többször próbáltam ki magam kisebb nagyobb közönség előtt stand up komikusként.

20. Szeretem nézni,ahogy a tetoválásokat készítik.

21.Nem szeretem magam körül a rendetlenséget a felesleges  oda nem illő dolgokat,ezért nagyon szeretek évente többször is szanálni.

22. Nem járok kozmetikushoz hosszú évek óta, és fodrászhoz is évente 1 - 2 alkalommal megyek el.

23. Elvégeztem manikűrös -műkörmös sulit még évekkel ezelőtt, így magam készítem a körmöm....ezzel is nem kevés pénzt spórolva.

24. Idén nagyon szeretném kipróbálni az ejtőernyős ugrást.

25. Kicsi koromban sokáig kopasz voltam,aztán mikor kezdett nőni a hajam, igazi tejfel szőke lettem....majd fokozatosan barnultam be.

26. Akárhányszor a csillagos égre nézek, óhatatlanul is eszembe jut és gondolkozóba esek, hogy biztos vannak rajtunk kívül is még mások csak nagyon messze.

27. Hiszem,hogy ha meghalok (még jó sokára) akkor az addig elvesztett szeretteim várni fognak rám és mind a két Papámmal akkor fogok először találkozni és megölelni Őket.

28. Imádom azokat az illatokat, amikhez van lelki,érzelmi,történeti kapcsolódásom.

29. Kevés étel van amit nem szeretek, mert ha nagyon muszáj bármit elfogyasztok. A főtt kukoricát ahogy mások eszik,  jónak tűnik de minden évben csak egy harapásig jutok el,mert annyira nem ízlik,hogy egy egészet megegyek.

30. Nagyon szeretem a tavaszt ,rácsodálkozni,hogy napról napra  hogy lesz zöldebb,színesebb minden. Van,hogy lecsukom a szemem és élvezem ahogy süt rám a Nap. Vagy csak nézem a kék eget ,felhőket és azt figyelem,melyik felhő épp mire hasonlít.

Még vagy másik 30 dolgot is tudnék írni......de egyenlőre legyen elég ennyi belőlem :)





10 megjegyzés:

  1. Te hány éves vagy amúgy? (:

    VálaszTörlés
  2. Idén júniusban leszek 29 éves :)

    VálaszTörlés
  3. Tök jó, hogy már van gyereked és ilyen csini vagy, meg blogolsz is, meg minden:)

    Sok sikert szeretnék kívánni mindenhez a továbbiakban!

    VálaszTörlés
  4. Akkor egy évvel vagy idősebb nálam. Egyébként nagyon sok ismerős dolgot írtál le, tényleg jók ezek a random infók. Én például kecskét őriztem:D De a disznóvágások nekem is fontosak voltak, amikor kicsi gyerekként, mire felébredtem, a disznó már szét volt kapva:D és az egész rokonság összegyűlt. Az illatokkal is hasonlóan vagyok. Te nem jutottál el odáig, hogy már szándékosan tervezed meg, hogy pl.egy nyaralásra elviszel egy új tusit, és akkor azt az illatot majd összekapcsolod a nyaralás kellemes emlékével? Jó, tudom, erőltetettnek hangzik, de jó dolog!

    VálaszTörlés
  5. Én meg disznó vagyok

    VálaszTörlés
  6. Vik! Mikor olyan helyre megyek,ami esetleg tudom,hogy fontos lesz....akkor a kedvenc parfümömmel fújom be magam :) De nyaralásnál,kiruccanásnál.... az étel, vagy virág illat....gyümölcs, bútornak az illata.....stb. éppen mi marad meg bennem :)

    VálaszTörlés
  7. Szia.Hány évesen vágtad az első csirkét? Kakast vágtál már?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tizen pár évesen volt. kakas nem vágtam, de nem is igen vágtunk kakast,max csak ha kettő volt és nem bírták elviselni egymást :D
      Viszont a disznóvágáson már 7-8 évesen mentem és fogtam fel a vért. A kést én adtam oda Apumnak ,megbökte én meg tartottam a vajlingot :) Sokan el se tudják képzelni,de most legutóbb karácsony előtt is hosszú kihagyás után simán felfogtam vagy 4 litert :) Imádom a sült vért,meg a velőt, mirigyet :)

      Törlés
  8. Szia Dorottya. Nekem is van kb 20-30 csirkék meg 1 kakasom. Csirkevágást még nem próbáltam esetleg valami tanácsot kérhetnék te biztos profi vagy. Hogy szoktad csinálni elmesélnéd. Köszönöm előre is.

    VálaszTörlés