2013. február 22., péntek

Alapfelszereltség a szilikonmell!!! ?

Most csak amolyan virtuálisan mondom-kérdezem,de tegye fel a kezét az aki volt már női öltözőbe? Mindegy hogy munkahelyi,kondizós,kempinges,iskolai női öltöző....
Én nem köntörfalazom .....bevallom,hogy azért öltözés-vetkőzés közben bizony körül körül nézek!
Így volt már ez sulis koromban is! Mert hát általános iskolásként titkon néztük egymást,vajon neki van már normális kosaras cicifixe vagy még csak az a trikós változat???
Aztán szakközépben,mikor jöttek a gyakorlati órák, közösen öltöztünk a fiúkkal.Ami eleinte szokatlan volt,nem csinálhattuk azt,hogy előbb mi aztán ők öltöznek át szakács cuccba,mert akkor késés lett volna. Így mindenki egy kis helyen(igaz ketté volt véve akkor az osztály így mindig ugyanazokkal öltöztünk). Egy idő után már ment a poénkodás. Az egyik  srác osztálytársamnak piercing karika volt a mellbimbójába és azzal szórakoztatott minket,hogy a lakás kulcsot-slusszkulcsot ráakasztotta :D Vagy a másik lány osztálytársam azzal akasztott ki minket,hogy be tudta a kezével horpasztani a mellkasát.
Totális meztelenkedés sosem volt, max annyi mint a strandon is látnál fürdőruciban. Én már akkor is jó húsban voltam egy másik osztálytársnőm is,ezért mi a méretesebb bögyünk miatt kaptunk néha beszólásokat :)
Ez egy alap velünk született dolog,hogy kíváncsiak vagyunk, érdeklődünk a másik ember iránt,főleg ha egy légtérben kell levetkőzni vagy felöltözni előtte.
Most,hogy ismét járok edzeni arra a felismerésre jutottam,hogy sokkal de sokkal több a tökéletlen test mint a tökéletes. És szerintem valahol ez mindig is így lesz,akinek ez a munkája,hivatása,élete akkor alap,hogy hibátlanul néz ki vagy-kellene kinéznie. Sok olyan lány is van,hogy totálisan csinos,szép vékony...de félpucéran,meztelenül lehet leginkább látni,hogy bizony totálisan lapos a feneke,narancsbőrös,striás,visszeres a lába, pici cicije van, nagy megereszkedett cicije van.......és bizony egyre inkább több vágást látok a cici alatt!!! És nem is mondanám meg,hogy melyik szilikon és melyik eredeti, mert pl. az egyik lány  totál nem a " szilikonmaca" típushoz tartozott,a melle formája  sem volt árulkodó,csak a vágás ami alatta volt . Sőt olyan fiatal csajszinak is az volt,aki alapjában nagyobb darab, az az igazán van rajta mit fogni féle csaj....és első blikkre azt hittem volna,hogy szériatartozék a nagy markolni való cickója, de nem....az bizony bóti volt! Szóval egyre több a szilikonmell! Amivel nincs is semmi baj,de szerintem a legtöbb emberben még mindig az a kép él amit a Playboyban lehet /lehetett látni. Bombázó test,igazi sexy tekintet.......stb. Szóval most már nem csak nekik és a pici mellű lányoknak áll a világ, hanem akinek futja rá :)
Már csak azért sem ítélem el a "műmellet" mert egyszer én is szeretnék,bizony rám férne. 120 kilóról lecsappantam 65 kilóra,szoptattam és hát hazugság lenne azt állítani, olyan mint 16 évesen! A testemen szinte mindenhol viselem a régi súlyom nyomait,ami összességében nem is baj,hisz így mindig tudni fogom milyen hibákat nem szabad újra elkövetnem.





A terhes kiskönyvem, valahányszor a kezembe kerül,még most is csak nézek,hogy nem volt semmi milyen súlyban voltam. Július elején voltam 113.5 kiló 31 hetesen. Utána már nem is bántam hogy nem irkálták be a kilóim, így is elég sokkoló volt havonta szembesülnöm a védőnőnél és az orvosnál az igazsággal :S

2 megjegyzés:

  1. Én sem vagyok a szilikonmell ellen, abban az esetben ha vagy igazán kis (vagy nagy) mellet plasztikáznak, vagy valami balesetet, műtétet "hoznak helyre". Vagy több gyerek után, később szerintem is ok, ha az ember kicsit helyre hozatja magát. Ami szerintem elszomorító, hogy manapság egyre több alig huszonéves, éppen csak leérettségizett, egyébként szép testű, sokszor nem is kis mellű - csupán átlagos - lány fekszik a kés alá. Szerintem ez elég ijesztő, hogy ennyire befolyásolja őket (és szüleiket?) a média és ennyire nem tudják elfogadni magukat.

    VálaszTörlés
  2. Igen én is így gondolom ahogy Te! Érettségire most már kocsi vagy szilikon cici vagy száj dukál......az én időben még az arany nyaklánc,karkötő volt a csúcs!

    VálaszTörlés