2013. február 20., szerda

Infraszaunázni jó!!!!

Valahogy régebben, nemigen szerettem a szaunát. Nem tudtam felfogni,mi jó van abban,hogy ott ülsz és izzadsz mint egy ló,lüktet a fejed,rákvörös vagy.....az orrod néha már már marja a meleg.....szóval egy igazi kínzásnak éltem meg. Aztán volt szerencsém találkozni   jó 7 évvel ezelőtt az infraszaunával. Kellemesebb volt az élmény de továbbra sem bírtam úgy,lehet a jelentősebb súlyfeleslegem és a meleg utálatomnak köszönhetően.
De most mióta edzés után szinte rituálévá vált az infrába a minimum fél óra.......nagyon megszerettem.
Mivel Tesómmal bandázunk, így tudunk közben dumálgatni, de ha egyedül vagy akkor sem rossz mert vagy olvasol vagy csak nézel ki a fejedből vagy elmerengsz a gondolataidban.
A mai infra élményem nagy volt.Szerencsére most is volt még hely az amúgy max 4-5 férőhelyes kis pokoli kapszulában.
Épphogy leültem az egy szem lány pár perc után ki is ment(Tesóm ekkor még az öltözőben bandázott egy barátnőjével) így a jobbomon is meg a balomon is egy egy srác izzadt :) Aztán nem telt el sok idő és már be is jött egy magas,nagyon durván izmos pasas és így meg is telt az infra.....Én meg nem győztem a somolygásom visszafogni,mivel lelki szemeim előtt láttam Tesóm arcát,hogy Ő hogy fog majd ezen vigyorogni,hogy én 3 pasassal izzadok(csak kettő volt ebből helyes, bár nem voltak kimondottan az eseteim).Aztán már azon kaptam magam,hogy arra gondolok,hogy  nagy testes nőszemélyként milyen feszélyezve éreztem volna magam mellettük,főleg ilyen izmos kigyúrt pali mellett....aztán az villant be,hogy egy szerelmetes pár miket tudna csinálni egy ilyen viszonylag sötét kis helyen..........aztán az villant be,hogy ha a három pasi közül csak egy rendelkezne olyan képességekkel mint Mel Gibson a Mi kell a nőnek? című filmben.......hogy hallja a nők gondolatait(amúgy a durva,hogy épp ma délelőtt láttam belőle 20 percet).....lehet érdekesen nézett volna rám és a gondolat viharaimra......:D
Na de végül megjött Tesóm és ott figyelt az arcán az a bizonyos kaján vigyor :D
Mi azért nem így csapatjuk az infraszaunázást mit a képen !

Amúgy meg ajánlom mindenkinek,mert nagyon sok dolgokra jó az infra.....ma 1 órán át voltam bent a 60 fokban,bár egyszer kimentem mert megnéztem jól van e beállítva. 
"""Egyrészt égeti a kalóriákat, tehát segíti az embert a fogyásban – nem csak folyadékot, hanem kilókat is veszthet vele -, formálja az alakot, továbbá megszünteti a cellulitiszt (vízből és zsírból összeálló gél-szerű csomók a bőr alatt), azaz a narancsbőrt is. Az infravörös sugárzásnak rendkívül látványos hatása van a bőrre. 30 perc infraszaunázás után akár 600-800 kalóriát is képes elégetni a szervezet anélkül, hogy mozognánk, ugyanis a sugárzó hő 3-szor mélyebbre hat, mint a mindennapi, szimpla szaunáké, tehát jóval hathatósabb. Többszöri használat után átformálja az alakot, a zsírcsoportokat fellazítja, az izomzatot a nyirokfolyadék intenzív keringetésével "átrendezi", ezért fogyókúra szempontjából kiváló.""""

További Infó:  http://www.infraszauna.ws/az_infraszauna_hatasai

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése