2013. február 15., péntek

Video Cycling élménybeszámoló

Lassan kimerem állítani,hogy nagyon szeretek tekerni.A spinning egy klassz mozgásforma,növeli az állóképességet,sok kalóriát éget......és számtalan más előnyei vannak! Na de már egy ideje kacérkodtam ,hogy más  féle cangázást is kipróbálnék,mint a Spinracing-et vagy a Video cycling-et .
Úgy volt,hogy tegnap spinningre megyünk, de Vallus Anettet, Kilin Tamás helyettesítette.......azt sejtettem,hogy más lesz az óra....de nem tudtam,hogy  Video Cycling lesz!
Mallorca napsütötte vidékén tekertünk,ahol nem csak a táj volt gyönyörű,hanem az a sok emelkedő :D
Volt itt csípőből tekerés.....ráborulás a kormányra.....jump-ok egyáltalán nem...csak az intenzív gyors ütemes tekerés. Kilin Tamás- alias "TEGYÉL RÁÁÁÁ"
És ,hogy miért is ??? Mert a sok és hosszú emelkedőknél szépen fokozatosan csak az kiabálta,hogy "tegyél ráááá" 4 tekerés....."tegyél rááááá" és mi szépen teszegettük rá az ellenállást és már kőkemény volt a pedál,de akkor is jött a "tegyél ráááá".
Klassz volt a zene, hallottam minden egyes szavát, ráadásul úgy,hogy nem is volt rajta ez a kis mikrofonos okosság,csak saját tüdejéből nyomta. Ami elsőre fura volt,hogy leszállt a bicikliről időnként és körbejárt, megnézte ki hogy teker,jól teker e?! Nálam voltak gondok a csípő nem mozog és úgy tekerj résznél, igen keményen megéreztem.
Spinning-nél is és itt is a legkedvesebb részem az állva tekerés,úgy hogy a kéz hármas pozícióban van.
Az ülve való nagy ellenállásos tekerés nem igazán ment a megadott ütemre,így úgy voltam vele,inkább állva nyomom megfelelő ütemre mint lassan ülve. Bármikor felém járt az oktató mutatta a kezével is és a pam pam pam pam pam pam-ozással a megfelelő ütemet és csak annyit mondott ne rá haragudjunk,hegymenet van és mutatott a nagy kivetített mallorcai videóra.
A végső 5 percre azt mondta,hogy most egy kicsit megnyomjuk(mintha az addigi  40 perc csak kis laza cangázás lett volna :).....pár tekerésenként csak annyit kiabálta" tegyél rááááá" és mondta az ütemet,hogy kéne ezt nyomni brutál kemény pedálnál......Így én megint állva nyomtam,erre  az oktató....."jó ötlet mindenki feeeeel" :) Mondtam neki nagy lihegve,hogy nekem könnyebb hegymenetbe állva tekerni,mint ülve...mire ő...."csak jót akartam".  Pedig szerintem könnyebb állva mint ülve.....aztán lehet másnak nem :)
Párszor megkérdezett minket és óra végén is,hogy jó volt,mindenki jól van???? Aki állás helyett ülve tekert,megkérdezte,minden oké e!? Végig mosolygott,szóval klasszul csinálta a srác a dolgát :)
Mindenkinek ajánlom a video cycling-et, jó volt és nem csak azért,mert totálisan éreztem azt,hogy na ez aztán valami, és húúúú de jó lesz ha végre felérek a hegyre és milyen jó lesz lefelé menni.....hanem azért is klassz,mert a hideg februári időben felüdülés volt látni azt,hogy  a videón ezerrel süt a Nap és csodás a táj......még így is,hogy időközben néha kiköptem a tüdőm :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése