2011. szeptember 19., hétfő

Tegnapi napunk nagyon klassz volt!!!

Kaptam egy fülest Livitől,hogy csoki és édesség fesztivál lesz hétvégét a Budai várba! Így meg is lett mi lesz a program vasárnap:)))
Már tavaly óta mondogatom Páromnak, hogy menjünk már el egy olyan rendezvényre ami az étel körül forog:))) Amit idén még néztem az a Mórahalmi rétesfesztivál lett volna.......de mivel budapesti vagyok......az nincs annyira a szomszédba.A másik nagy vágyam a Penyigei szilvafesztivál lenne,de az is az ország túlsó végén van :D Amúgy nem vagyok nagy szilva fan,de egy jó kis lekvár vagy szilvás gombóc mindig jöhet:))) Ha meg még süti is van, akkor meg tuti jó hely lehet!!
Ami itt a csoki fesztiválon nem annyira tetszett, az a beugró! Gondoltam amúgy hogy a belépőjegy árában nem fognak hozzánk vágni egy tábla csokit,de azért valami kis kóstolót úgy elvárna az ember 1900ft-os jegyár mellett!
No de,nagyon sokféle édesség,főként csokoládé volt,láttam ezer meg egy variálású táblás csokit,horror áron! Én nem nagyon akartam meg reckírozni azt, hogy veszünk 1000-2000 forintért levendula darabokkal megspékelt mandulás csokit......vagy chiliset.....,kakukkfüveset.......stb.
Volt pár standnál méz is,én a mézet max teába teszem vagy sütibe,de volt pl. mákos méz meg ezer másik érdekesebbnél érdekesebb is! Persze ezeken a helyeken még mindig sehol semmi kóstolgatás nem volt!!!
Amúgy én arra voltam kiéhezve, hogy kézzel készített különleges bon bonokat szopogassak! Meg is láttam egy nagyon jó kis helyet.Ott sok ember is állt! A bőség zavara, Dórit elkapta a csokoládé mámor és csak mondtam a lánynak,hogy a párizsi csúcsból 2, a szilvapálinkás meggyből is 2,a mandulszemből is 2............stb. Óóóó,már alig vártam hogy megízleljem őket:) Párom is imádja a csokit,no meg Dorka sem köpi ki(kivéve az étcsokit,bár azt én sem kedvelem).No de ami szerintem nagyon fontos csokievésnél,hogy ÉLVEZNI kell az ízeket!!! Én lassan eszem,az ilyen különleges finomságot meg pláne.Párom és Dorka meg csak tömték magukba, mintha csak valami kis m&m cukorka lenne :D:D Mindent nem is tudtam megkóstolni,túl lassú voltam :D de a mandulás szem valami Isteni finom volt!!!!! Kár hogy abból nem vettem többet!
Mondanom sem kell hogy már szomjasan érkeztünk és úgy voltam vele hogy ilyenkor a legjobb szomjoltó a víz vagy a limonádé,így az utóbbit választottam.Én persze egyből rámentem a marketingre " házi limonádé" na mikor látom hogy egy rost darabka sem úszik a műanyag poharamba.......leesett hogy csak az jó amit én csinálok itthon:) Nem volt különösebben rossz,de szódával lett felnyomva a citromlé és kb ennyi!
Kincseim fagyiztak egyet,Dorka fagyija végét én ettem meg,mert nem bírt vele!:)
Aztán tovább lődörögtünk,és megláttam a süteményeket:))) Itt ismét felcsillant a szemem,főként az ország torták meg mákos guba torta volt mind a 2 süteményes standnál! Kb olyan áron mint egy jobb cukrászdába:) 400-450/szelet.
Még jó hogy kicsit tovább mentünk mert akkor megláttam egy nagyon mutatós,gusztusos kis süti pultot,ahol én tanyát vertem :D Kézműves sütik kínálatából végül......vettünk:málnás túrótortát(nem volt rossz,de Pécsen,ettem igazán finom túrótortát,azóta is azután áhítozom,amúgy Dorka első szülinapi tortája is tavaszi túrótorta volt de még az is a top 3-ba van :DD :)
No de, ami nekem nagyon tetszett,azok kis tégelyekbe voltak,csokis krém meg epres mascarpone krém.........jujjj az valami mennyei volt!!!!Dorka egy szívecskékkel kis virágokkal díszített muffint szemelt ki magának,naná hogy csak a tetejét ette le aztán az én túrótortám ette meg :) Párom még egy mandulás csokis kockát választott,azt is megkóstoltam,de akkor is az epres mascarp.krém nyert!!! Azt azért hozzá kell tennem,hogy nem voltak a megszokott cukrászati adagok,ezért is bírtunk ennyit enni! Tegnap így ebédeltünk:D
Volt 1-2 olyan stand is,ahol kekszeket bonbonettiket árultak.....amin jót röhögtem,hogy volt egy hely, ahol zab kekszeket tördeltek fel és azt kínálták ..........nem volt nagy tumultus! Ellenben mikor meglátta a nép hogy a Tibi csokis helyen tettek ki bon bonokat,már nagyobb volt a tömeg :D naná hogy én is levettem a vámot !:)na nem bunkó módon,nem markoltam bele, de 3 különböző volt kitéve így mindegyikből hoztam egyet!
Amit kicsit furcsáltam,hogy volt 1 stand ahol tejfölös sonkát árultak(mindenhol agyon száradt egész sertés combok lógtak........amolyan mumifikált módon!1 szendvics 800ft volt,amúgy nem nézett ki rosszul! Csak furi hogy egy ilyen édesség fesztiválon ott figyelnek az összeaszalódott sonkák...... :)
Már majdnem mentünk haza,mikor is,látom hogy egy szép kis csajszi osztogatja a Lindt csokikat meg a szórólapot.......naná hogy én is odamentem:) Aztán Dorka is odaszaladt hozzám,meglátta egy a lány......és Ő is kapott,aztán meglátta Párom és Ő is kapott :D Majd én láttam meg hogy akciós a lindt csoki,így egyből mentem is Dorkával hogy vegyünk egy zacsival! Dorka kezébe adtam a pénzt,köszönt majd mutatta hogy mit szeretne venni.Persze a 2 eladó csaj elvoltak alélva Manitól:))) És mivel a legfiatalabb vásárló volt a fesztiválon kapott is csokit ajándékba:)))
Milyen aljas dolgokra használom fel a Gyermekem mi !!??? :D:D:D
Szóval nagyon jó volt,bár kissé drága!!!
Ma is ettem már csokit :) No meg padlizsánkrémet 1 szelet pirítós kenyérrel,sok paradicsommal és paradicsompaprikával!:)
Mentem szép napot Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése