2011. március 9., szerda

Akik


csak itt olvasnak a blogomon,van 1-2 új fejlemény!
Hétfőn súly rekordot döntöttem,mert 64.6kg mutatott a mérleg,pedig vasránap vagy 4-5 szelet szuper finom saját készítéső csokoládétortát nyomtam be!!!
De igazából sejtem az okát a súlyveszteségemnek.Ugyanis még januárban elkűldtem a jelentkezésem a dumaszínházba........2 hete vissza is írt a Litkay Gergely hogy mehetek márc.7. 19 órára a Godot dumaszínházba fellépni:)))))) na már akkor elkapott a gyomorideg,meg a para.......hétfőn túlestem rajta,a közönségből 3 ember feltette a piros lapját és így abba kellett hagynom a dumát:D Nem voltam csalódott csak pipa a 3 emberre aki "kiszavazott" :D de még megprobálom 1x 2x:)
Írt a Csenki Atilla is(ő volt a felkonferáló,meg kis esetet is adott meg a Szomszédnéni produkciós irodából a Tóth Szabolcs is) tegnap délután hogy Ő jól szórakozott és inspiráló voltam számára:))) Aztán írtam neki én is,aztán írt vissza ő is.........és biztat,ami nagyon jólesik!!!:)

Továbbra sem koplalok:D eszem ami szeretek!!!A héten 3x megyek vagy is kéne mennem kondiba mert márc 15.lejár!A kondi meg lehet nem lesz tovább szerződésbe a plázával és így 30 naposra csökkentették a bérletek érvényességét.......ami annyira nem jó nekem,de Tesóm bérletét közösen lejárjuk és akkor majd meglátjuk hogyan tovább.Abbahagyni semmiképp sem szeretném!Hiszem mindjárt itt a NYÁR!!!!És még sehogy sem vagyok :D:D::D
Kb.röviden ennyi ami mostanság történt:)

2 megjegyzés:

  1. pfu hat eloszoris gratula,meg nem volt egy szabad hetvegem h ugy istenigazabol atbongesszem a blogod,de nagyon gratula a kitartasodhoz meg akaraterodhoz!
    barcsak nekem is lenne negyede a tiednek!
    le kell fogyjak,foleg h nyaron noverem eskuvoje lesz,en meg nem gurulhatok a templomba:))
    te leszel a peldakepem:D
    puszi
    es bocs az ekezetlen irasert...megszokas:-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen!!!!!!
    Én tudod ezt nem élem meg ekkora nagy "dolognak" ez úgy jött magától hogy csinálom és betartom a fogyáshoz szükséges dolgokat(kivéve a mozgást,mert lusta dög voltam elég sokáig).
    Nyár még kicsit odébb van,így simán lemehet addi jó sok kiló! És csak fő az optimizmius!!!
    Puszi:)

    VálaszTörlés