2011. március 2., szerda

Anitától:)

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Most olvastam a blogodat, nahát az első bejegyzésed teljesen megfogott! Januárba kezdtem az életmódváltásomat, eddig lement 6,5 kg, kalóriaszámolgatással. Most viszont el vagyok keseredve, mert már 1 hete stagnálok, és állandóan ehetnékem van, és van amikor ezt nem tudom megállni. Igyekszem ésszel enni persze, de hát akkor is. Estére se szoktam, de tegnap este "kellett" ennem, annyira kívántam. De ahogy végigolvastam a blogodat, úgy érzem új erőre kaptam, nagy lendületet adtál!! :-) Szóval csak ezt szerettem volna leírni, és további sok sikert, boldogságot!!

    Üdv:
    Vivien

    VálaszTörlés
  2. Szia Vivien!
    Nagyon ügyes vagy,jó úton jársz:) mert neki kezdtél:)HA legyőzdted az folyamatos ehetnéket,akkor nyert ügyed van!!! Ki kell tudni kapcsolni ezt a részét az agyunknak hogy csak úúúúgy megszokásból kedvtelésből együnk,mert ez vezet a sok sok fölös kilókhoz :S
    Köszönöm,hogy olvasol.Neked is további sok sikert és Boldogságot kívánok!

    Dóri

    VálaszTörlés