2011. június 30., csütörtök

Te szent ég!!!!!!!!!!

Már ezer millió éve nem voltam,pfff nagyon sajnálom! Tényleg nem kifogásokat keresek! De a gépünk igazság szerint még mindig nincs kész,és már nem is igen reménykedem benne hogy valaha is kész lesz :D Pedig már egyszer el lett hozva a szervizből de fél napos használat után bammm se kép se hang! Most tesóm ősrégi gépével jövök megyek a neten,de nem is akarok egy rossz szót sem szólni rá,mert még a végén megáll ez is :D
Fogyni nem fogytam :D:D:D 65 és 66 kiló között jövök megyek! Eszem mint régen,na persze 4 után nem!!!!!!!!! Bár azért mostanság volt olyan napi,mint pl.hétvégén hogy 5 körül ettem egy fél csokis kürtös kalácsot,de nagy baj nem lett belőle.Ugyan,lelkiismereti bajaim vannak belőle,de igyekszem túltenni magam rajta :D
Most óriási nagy munkákba vagyunk,hónapok óta tart nálunk a fürdőszoba felújítás,talán jövőhónapban végzünk is már vele:) Elhatároztam azt is hogy Mama koromra megtanulok igazi(tehát nem mirelit) rétes készíteni! Holnap fogok debütálni :D Majd beszámolok hogy mennyire tudtam vékonyra húzni:)
ÉS háááááááááz a másik nagy hír! Pár hete leadtam egy pályázatot az OTP mikrofonpróba kezdő stand up-osknak való versenyre! Vissza is jeleztek hogy mehetek:)No de a többit egy másik bejegyzésben:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése