2011. augusztus 7., vasárnap

Az elmúlt napokban

gondolkodtam erről arról......na semmi eget rengető dologról nincs szó! Csak van mikor elmélkedem az engem ért impulzuskoról.
Most hétvégén délelőtt volt alkalmam belenézni a zsírégetők klubjába,volt benne egy apa és fia.Sokat fogytak,pontosan nem tudom mennyit de a fényképük hihetetlen volt! Mikor szépen kicsinosítva meglátta őket a család.....a fiú öccse aki nagyon nagydarab volt.....elsírta magát,hogy most már ő a legnagyobb a családba.Engem ezek a jelenetek amúgy is mindig megríkatnak :( de így hogy tudom hogy mi zajlik le benne még inkább azonosulni tudok vele,és bárkivel aki ebben a cipőben jár vagy járt!
A bátya persze mondta hogy segít neki lefogyni ő is meg az apjuk is! ÉS akkor mondott egy nagy nagy igazságot! Hogy nem kell egy ilyen műsorban részt venni ahhoz hogy el tudjunk érni ilyen óriási sikereket!
És itt ugrott be az a kép,mikor néztem a Béres A.és Schobert N. féle nagy fogyást! Láttam hány kilók,láttam hogy kb ki van súlyban adottságokban hozzám közelebb........és mikor láttam hogy bizony mennek le róluk a kilók,akkor azt gondoltam hogy így könnyű,hogy valaki ott van és " cseszteti " őket és csak eléjük teszik a kalória csökkentett kaját,nem nekik kell megfőzni meg agyalni hogy mennyi kalóriánál járnak........no meg az is milyen egyszerű hogy csak ezzel foglalkoznak semmi mással.És persze az is rengeteget segít nekik hogy ott van egy profi edző aki hajtja őket és akkor már az ingyen szaunáról ami olvasztja le róluk a kilókat az is milyen jó,de jó nekik,de jó nekik,de jó nekik.......és így milyen egyszerű!!!!!!!
És most lehet bunkó forma leszek,de akkor azt gondoltam hogy jó oké,lefogytok de ahogy hazamentek és nem lesznek ott kamerák és a Schobert N és Béres A. akkor majd úgyis visszajönnek a leadott kilók!De legbelül meg irigykedtem rájuk hogy hmmm,bárcsak én is benne lehetnék ebbe a műsorba és "rugdosna" valaki hogy "héééé Dóri! Megtudod csinálni" titkon még abba is reménykedtem hogy ha lesz majd 2.rész akkor oda majd jelentkezem!
Mai gondolkodásommal,hogy mi minden van a hátam mögött(-42kg! :) már tudom,hogy semmi más nem kell hozzá csak MI és az ELHATÁROZÁSUNK! Nem kell a párunk,nem kell a szüleink,barátaink,rokonaink támogatása! Soha nem szabad senkire és semmire sem várni! Mert az is csak egy kifogás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése