2011. november 16., szerda

Múlt hét pénteken

végre eljutottam a nőgyógyászhoz és hála égnek, minden rendben a rákszűréssel,ezért már akkor meg is csinálta a fagyasztást..........nos nem mondom,hogy nem fájt,de ki lehetett bírni.Ha valakinek volt már szülés előtt burokrepesztése(ami nekem totál nem is fájt,meg sem éreztem....) na ez a fagyasztás ahhoz képest aúúúú :) De nagyon kis fain a dokim,mert közben ,hogy ne feszengjek a Márton napi ünnepi edébről kérdezgetett :) mit főzök,hogy főzök...... Lányos zavaromba el is felejtettem kérdezni tőle, normális az hogy sokat fj a farokcsontom :S de majd 6 hét múlva ha megyek kontrollra,akkor majd igyekszem nem elfelejteni!

Most az elmúlt 2 hétben nem tudom mi van velem,de mindig csak ennék ennék,ennék......és eszem is :D aminek ma véget vetek! Tényleg nagyon keményen nyomom,hogy 4 után még beverek egy túró kockát.......ami nem épp lightos kaja! A súlyom most,hogy női gondokkal bajlódom,ma 66.6kg volt :S Majd most visszább veszek a habzsi-dőzsiből,mert Karácsony előtt egy héttel jó formába szeretnék lenni :)
Tegnap Nani előkotort a szekrényből egy fotóalbumot,amibe a régi ballagós képeim voltak........na egy párat feldobok ide is,én mindig az arcomon látom elsőre a változást........persze tokám van most is gazdagon,de ez nálam családi örökség amit hol nagyon nagyon szeretek(mert ilyen Apumnak is és Mamának is a tokája :))) és ezért szeretem,de amúúúgy meg pffff :)
A kép általános suli 8.osztályos ballagásán készült ......foggalmam sincs a súlyomról de 75kiló tuti hogy vagyok ,alsó hangon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése