2011. november 10., csütörtök

Ide is igyekszem

jönni és írni!
Ami nekem most nagy dolog, hogy ma 1 éve ,hogy elértem az álomsúlyom,64.8kg mutatott tavaly nov 10.reggel a mérleg:) Akkor is most is ha belegondolok nagyon szuper érzés:)
Azért is "görcsöltem" az elmúlt hetekben a súlyomon,mert szerettem volna ha ugyan ezt látom.......de ahhoz nem kellett volna sütizni és hát a női bajaim is napokon bellül itt van. Ennek ellenére ma reggel 66.5kg voltam,ami szerintem nem rossz.Ez is nekem bizonyíték,hogy jól csinálom ezt a súlytartást:) És mondhatom amennyire féltem a fogyásom alatt attól,hogy majd milyen nehéz lesz megtartani........bátran mondhatom,hogy annál sokkal könnyebb.Persze naná,hogy nem tértem vissza a régi rossz kajálásokhoz,mert akkor tuti vissza is jött volna a fele legalább.......ha nem több.
Szépen azóta is ésszel eszem,bár nem mindig sikerül,mert vannak kívánósabb napjaim,de nekem sokat segít a napi egyszeri mérlegelés.Tényleg jó, hogy látom mikor kell visszább vennem az evésből. Azóta is imádok enni,ez nem változott:) Sőt mióta elértem a súlyom,sokkal több alkalommal eszem,édességet,ami nekem a gyengém:)
Én úgy érzem azzal ,hogy naponta egyszer megmérem magam,az egy megnyugvás.....eredménytől függetlenül(na jóóóó,nem mindig) :D És miért? Mert tudom hogy sosem fogok tudni enni azt és annyit és akkor amennyit csak akarok.......olyan típus vagyok aki hízásra hajlamos! És azzal hogy méreckedem mindig minden reggel,kiiktatja nálam azt a fajta görcsöt amit esetleg más embernél az étel okoz! Értem itt ,hogy "jajjjj ezt vagy azt nem kéne megennem mert......és uhhhh,de megenném de nem szabad,mert....... Én ilyeneket nem igazán szoktam érezni,mert tudom hogy ha sokat is eszem,vagy több édességet mint amit kellett szabad lett volna......akkor tudom azt,hogy másnap reggel a mérlegre ráállva úgy is megkapom a "letolást" már mint a mérlegtől............Hűűű lehet elég komplikált vagyok,nem tudom hogy értitek e miről hadoválok ??!!!
Persze van hogy én is elfilózom,azon hogy "na bakker,semmi értelme nem volt annak hogy még délután 5-kor 3 marék pucolt,pörkölt napraforgót egyek.......de vannak ilyen kilengéseim,ettől függetlenül nem emésztem magam ezeken. Bizonyos időközönként azon igen,hogy jajj lehetnék kevesebb pár kilóval........de ez már szerintem így lesz az idők végezetéig :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése