2012. június 25., hétfő

Olyan nehéz csak így leülni, és neki állni írni! Mert úgy egyszerűbb ám mikor elkap napközben a szóömlés..........és akkor örömködöm,hogy húúúúú este lesz ám majd mit megosztanom:) Aztán mire este a felét elfelejtem :D
Még néháyn napja,láttam Béres Alexandrával egy riportot,amiben érdekes dolgokról beszélt. Pozitívan érdekes dolgokról. Mire már a sokadik mondatán is túl volt,akkor esett les,hogy hahóóó én is így csináltam/csinálom.......:) Háááát ezért volt nekem szimpi,az amiről beszélt!
Egyedül a sport az ami számomra necces :S
De amúgy ő is naponta méreckedik(nem is gondoltam volna) ,pont azért mert 1 napon még pikk pakk lehet változtani  úgy ,hogy az aznapi kajára figyelsz! ÉS tényleg,mert ha 1 hetet hagysz ki(persze vannak  egyéb okok,mikor nem tud az ember mérlegelni,mint nyaralás...) szóval ha kimarad egy hét, ott akár felugorhat akár 3-4 kiló is! Legalábbis  ha épp elengedős  napokat tart az ember,akkor lazán felugrik  jó néhány kiló. Reggeli nagyon fontos és asok kevés evés. Igaz én nem vagyok az az édeskét használó típus, meg csak teljes kiőrlésű termékeket evő valaki! Bár most olyan toast kenyeret vettem :D
míg el nem feledem. A másik ami nem volt szimpi. Valammelyik műsorba csak egy rövid ideig  hallottam,láttam,hogy a Mádai Vivien azt nyilatkozta. Úgy fogyott ill. őrzi meg a karcsúságát,hogy nem reggelizik, max olyan délután 1-2 óra körül kezd el enni! Hát nem tudom..............szerintem ez nagyon nem oké. Talán csak akkor,ha   délben kelsz fel :) Nem is tudom,hogy nem szédeleg. Nekem is kell /kellett ébredés után fé óra- óra,hogy enni tudjak. De hogy csak délután........
No,de hogy a súlyomról is írjak pár sort.
Néhány napja,hete........nem is tudom már mikor. De azon kaptam magam ,hogy január óta, blokkoltam az agyam,ilyen hülyeségekkel,mint hogy, növő Hold van,peteérésem van.....meg fog jönni...... stb. és ezért vagyok 67.5......az már más kérdés volt,hogy csomót ettem(igaz a délután 4 órát akkor sem léptem túl) és egész hónapban szinte végig 67 körül vagy fölötte vagyok!
Na de ,most visszább vettem az arcomból és már nem zabantok annyit.Még mindig megy a csoki,meg a fagyi....... Pl. Ma ettem regglire kakós győrit(kb. 10 db). Aztán reggelire 2 toastot sajtos selyemsonkával, és saját termesztésű bio paradicsomommal:)))))))))))) paprikával.  Ebédre rizseshús ubroka salátával.  Aztán tiramisus carete dort,ami most a favorit nálam:) kb 2-3 gombócnyi. Nos ennyi kb.Ja nem, mert még egy pizzás extrudált kenyeret is ettem, mackósajtal és felvágottal.de ez iy reggeli volt.
Most este mérlegelésnél 66.5 kiló voltam. Erről az esti méricskélésről le kéne rángatnom magam. Nem mintha baj lenne, de azért ez már gáz. :D
A kertemre nagyon büszke vagyok. A fejes salátám  hááát no komment. De a paradicsomom már nagyon szép,sok van rajta és pirosodik. Van egy szem paprikám már :) Már vagy 6 uborkát leszedtem. és hát a cukkininek sem kell sok! Arra vagyok a legbüszkébb,mert ahhoz képest,hogy ici pici magról űltettem,már nagyon nagy és virágzik.
Még benézek Hoxára is. Szépséges estét,napot kívánok Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése