2012. július 20., péntek

Visszaolvasás

Visszaolvastam pár hete a hoxás naplómba pár bejegyzésem.
És pont azt kezdtem el olvasni,hogy ha elérem az álomsúlyom,akkor majd vasárnaponként vacsizom a családdal. Mert párom hiányolta,hogy nem eszem velük. Hiába vagyok ott az asztalnál, de én csak beszélgetek meg pakolgatok....
Nos, novemberben lesz 2 éve ,hogy elértem a 65kilót( most mondjuk épp nem annyi vagyok).De azóta sem vacsizom. Nagyon ritkán eszem 4 ill. 6 óra után. Valahogy anno a kattanásomnál,annyira belém rögződött,hogy este nyista evés,hogy ritkán adok magamnak "kimenőt".
Ma elkezdtem a tricepszezést, néztem neten edzésterv féleséget.És meg kell mondjam........Nem szokta a cigány a szántás !
Örülök valahol,hogy utána rögtön már fájt , mert így biztos lehetek benne,hogy jól csináltam. Beálltam itthon a tükör elé, közben ment a zene, Nani táncolt,én meg néztem ne lóbáljam a szép kis harangsúlyom, ne lógjon a könyököm....
Épp ma olvastam egy cikket a tricepszezéről,hogy a nők azért csinálják rosszul, mert nem figyelnek a helyes kéztartásra és a kisebb súlynál nem is érzik,hogy jól csinálják vagy sem.
Tegnap mikor kiszállították a súlyzót,csináltam néhány tricepsz gyakorlatot, de semmi hatását nem éreztem. Ma ráébredtem,azért mert  rosszul csináltam!


Amúgy nem egy hűűű de nagy és hosszú edzés. Mert 3x 12 szériában csinálok mind a 2 féle gyakorlatból. És ez az én cuki kis rózsaszín súlyzóm.
Erre is tegnap akadtam,még sosem hallottam erről a kettlebell edzésről. De nem tudom,ahogy így elnézem,ezt a "ráncigálást" ide lódítom oda lódítom.......nem húzza meg az ember a derekát, karját.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése