2012. december 13., csütörtök

Ünnepi szokások

Biztos minden családnak már megvan a bevett vagy épp kialakult ünnepi,karácsonyi szokásai!

Mióta „külön” családom lett,azóta én is igyekeztem kialakítani újakat.
Nani második Karácsonya óta (azóta tud Ő is segíteni),mindenévben készítünk valami kis apróságot sajátkezűnkkel.
Több okból is szeretjük ezt a fajta Karácsony előtti ügyködést!
Mert míg készítjük,addig is együtt vagyunk :)
Mert miközben készül,azokra gondolunk akiknek majd adni fogjuk
És manapság,szerintem ez már kuriózumnak számít,ha valaki valamit saját kezével készít.
Nyílván egy samsung LED tévét nem tudok összedobni, sem egy Playstationt :D de én örömmel készítem, Nani meg pláne :)
Mióta Dorka megszületett, azóta a nem használt játékokat pedig mindig leadjuk a Mikulásgyárba.
Tavaly már igazi felnőttek módjára meg is tudtam beszélni vele,hogy azokat a játékokat,plüssöket,amiket nem igazán nyoszorgat ,adjuk olyan gyerekeknek,akiknek nincs vagy csak nagyon kevés játéka van! Mondanom sem kell,hogy elsőre nem igazán tapsikolt örömében,aztán egy trükkhöz folyamodtam, elé tettem 3 plüssállatkát és abból egyet ki kellett választania,hogy melyiket adja oda és melyik az, amelyik nem hiányozna neki, és melyik az, amelyik maradjon. Így olyan gyorsan dűlőre jutottunk,hogy még én is csak néztem. Azért azt még hozzá kell tennem,hogy a végén megkérdezte,hogy mikor fogja majd visszakapni?! És akkor részletesen elmondtam(megtartva a Jézuska illúzióját),hogy ezek a játékok majd a Jézuskához kerülnek,könnyítve az ő munkáját is,mert biztos van sok-sok gyerek a Földön, aki pl. macit kért, és így mi is adunk egy macit ,hogy vigye el olyan gyerekeknek,aki csak 1-2 ajándékot kap…..hisz minden gyerek örül,ha sok ajándékot talál a Karácsonyfa alatt:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése