2012. december 10., hétfő

Vége............???

Már szinte a csapból is az folyik,hogy idén december 21-én vége a Világnak!!!!
Én erre csak azt mondom majd meglátjuk :)
Viszont más emberek nem egészen így gondolják! Még néhány nappal ezelőtt a national geographicon láttam egy dokumnetumfilmet,arról hogy egyes emberek,családok ,hogy is készülnek már évek óta az esetleges világvágáre vagy valami nagy nagy katasztrófára........
Valami félelmetes,hogy egy család mennyi élelmet halmozott fel,az éjjeli szekrénytől kezdve az ágy  aljáig...külön raktárak,földalatti bunkerekbe tárolták az évekre elegendő ételeket. Arról nem is igen esett szó,hogy  mi van akkor, ha egy meteorit becsapódás miatt feleslegesen gyűjtögettek hosszú éveken keresztül.
Volt olyan pasi,aki egy rakat fegyvert vett és rejtett el. Mert  gondolt arra,hogy kelleni fog,majd ha x túlélő rá fog majd tőrni a felhalmozott készletei miatt............Én csak lestem! Nem hiszem,hogy most bármi is történni fog.Szerintem valami ilyesmi lehet a dologban,mint ami a képen is van! Lehet hogy elkezdték még anno írni ezt a naptárt,aztán beunták a további írogatást, vagy aki eredetileg készítette meghalt és nem volt aki tovább írta volna.....szóval nem lesz itt semmi para :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése