2014. április 15., kedd

Mérlegfóbia!!!!!!

A mai kukkolós műsorban mikor láttam a heti mérlegelést, előhozta belőlem a régi emlékeket és a kialakult véleményem!
Szerintem a legtöbb lány/nő tudja mi is van ezen fóbia mögött!!! Valaki lehet csak 1-2 alkalommal érezte....de valaki hosszú évekig elkerüli még a konyhai mérleget is! Magam részéről az  utolsó típusba tartoztam.
És látva,hogy  pár kiló plusz vagy sok kiló plusz mennyire is tudja befolyásolni az ember......na jó inkább azt mondom nő lelkivilágát....az már félelmetes. Valahogy tanulhatnánk a pasiktól......persze nem a "leszaromságot" mert valahol őket is biztos érdekli(higgyétek el ismerek olyat akit nagyon is érdekel a súlya és totál tipp top a pasi és nem meleg!!!) De szerintem a többség megvonja a vállát, ledumálja magában!!!!!!!,hogy nem szed 2x a töltött káposztából és 3 vekni kenyér helyett egyet eszik.......nem terjeszti a hírt,hogy most ő aztán le akar fogyni ennyi és annyi kilót ezzel és azzal a módszerrel. Csöndbe van és csinálja......és lemennek róla a kilók. Persze itt is van kivétel,mint mindenben........de a nagy többség így nyomja. És picit mi Nők is elsajátíthatnánk ezen tudományt :) Mert eddig nem sok olyan pasassal találkoztam aki, azon "sírna",hogy milyen hájas a hasa vagy nagy a segge.....azok max csak valami gyúrós Józsi félék :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése