2010. november 25., csütörtök

:):):)

Nos a szavazás lezárult:D nem is tudom miért írtam ki :D:D:D de köszi azoknak akik szavaztak :)
Tényleg igyekszem heti legalább 1x jönni és írni,mert vagy itt vagy Hoxán kéne megoldani.De bevallom őszintén hogy Hoxa "függő" vagyok ott ha bármi érdekel mint pl. ma a magánnyugdíj kontra állami.........azt is szívesen olvasgatom,mivel totál hülye vagyok ezekhez:D
Ami mostanába történt velem.Múlthéten hétfőn elkezdtem a kondizást!!Heti 2x megyek mert így jobban kijövök anyagligal is meg időben is jobb,nem szeretném Dorkucit lepasszintani het 4-5x!!!
Kb alkalmanként 1-1,5 órát gyúrok :) pénteken voltam szaunázni is mivel ingyenes a használata :)))
Leginkább a fenék és a hátsó combom zavar.De úgy indítok hogy kis kardió,pl.biciklizés ami 10perc + 3 perc levezetés és utána irány a sok sok gép combtárogatós meg a karomra is szeretnék izmosodni, főleg az integető tricepsz hájam szeretném eltűntetni!!!!Most oxán kértem segítséget egy személyi edző sráctól..............na nem mondom hogy mindent megfogadok amit írt mert ahhoz tényleg heti 4-5x kéne mennem! Majd úgy intézem hogy a hasizom gyakorlatokat itthon csinálom hét közepén,mivel hétfőn és pénteken megyek kondizni!
Ja tegnap voltam bőr gyógyásznál meg a szemészeten!
A bőrgyógyász azt mondta be van gyulladva a mutató ujjamon a bőr,így heti 1x fagyasztára kell járnom amúgy meg azért menetm hogy írjon egy papírt hogy le vetethessem 2 anyajegyem! Még tegnap délután el is mentem a sebészhez aki majd jövőhét szerdán meg is csinálja a kisműtétet!
A szemem meg be van gyulladva mert én kretén túlhordtam a kontaklencsém!
Na röviden ennyit erről a néhány napról!
A súlyom ma reggel a sok sok sütizés(mivel kedden sütöttem lipcsei krémest) meg kocsonya és fasírt evés utn 65.7kg!!!! De nem vagyok elkenődve,mert ez nromális hogy most ennyi a súlyom:) Majd dec 13-ra remélem kerek 64kg leszek!!!!
Majd még jövök!!!
Köszi hogy itt is olvastok!!!!

3 megjegyzés:

  1. Meg lesz az a 64! :) Miért pont dec 13?

    VálaszTörlés
  2. A Luca szék is akkor készül :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi:)
    Már elég rég minden hónap 13.-án csinálok egy hó közepei összegzést,vagyis mindig addigra tűztem ki magamnak egy célt!És ez most is így van:)

    VálaszTörlés