2012. február 17., péntek

Hoxára írtam ma de átmásolom ide is,mert talán van benne valami segítség :)

Eddig sokszor találkoztam olyan kifejezéssel,mint hogy " stressz evő","kényszerevő","öröm-bánat evő"...... akire valamelyik illik,akkor biztos tudja hogy melyikbe sorolható! Szerintem rám mindegyik igaz volt! Most már ingkább mondjuk a kényszerevő jellemző rám, néha nap mikor az ízek vezérelnek és nem az éhség,(a többi zavaró tényezőt meg már kitudom iktatni).De ez talán betudható a hedonista mentalitásomnak is :D
Az egészből csak annyit szeretnék kihozni,hogy ha valaki valamelyikbe benne van,márpedig benne kell hogy legyen,különben nem lenne 5-10 kilónál több többletsúlya. Azok gondoljanak vissza,hogy mikor vesznek magukhoz + élelmet,tehát ami tudják hogy akkor ott pont felesleges volt és nem volt sok értelme. Gondolok itt arra,hogy valaki vizsgázik másnap és aznap nyomja be a csokikat,hogy "fogjon agy agya" vagy mert, hisz megérdemlem:D című felkiáltással..... Vagy pont hogy, aznap alig tud enni megrt görcsbe van a gyomra,de másnap behozza az egész heti lemaradást..... de lehet ez,egy új munkahely,pénzügyi,családi gondok..... vitázol pároddal, és utána az jut eszedbe,jajjj de megennék egy tábla csokit vagy frissen sült pogácsát!
Pl. jó pár hete egy ismerősömtől,akin azért van felesleg,azt hallottam,hogy ő naponta sétál 1-2 km és bizony megérdemli az esti jó kajázásokat.
Én is hányszor vágtam át magam,ezzel a süket dumával......"ezt én megérdemlem", nehogy már még ezt is megvonjam magamtól"...... Akinek ezen mondatok ismerősek, akkor talán nem is kell tovább ragoznom!
Ezek mind mind csak kibúvók és arra jók,hogy elkendőzzük azt, ami valóban zavar bennünket!
Kicsit skizóba át kell menni,na nem nagyon......csak szépen csendben magadba fel kell tenni bizonyos kérdéseket és arra őszintén válaszolni. Az egész lényege a jó és a rossz öntudatod közötti párbeszéd,ha a rossz gondolkodásod megtudja győzni a jó,akkor nyert ügyed van! :) És ez nem csak a fogyásra érvényes,hanem bármire kivetíthető. Most ezt igyekszem én is "tanulni" :) az a lényeg,hogy mennyi időt tudsz rászánni és mennyire tudsz jól érvelni saját rossz, önmagaddal szemben :)
Remélem érthető voltam,mert tovább is tudnám csűrni csavarni:) De akkor már lehet én sem tudnám követni:)
Legyen szép napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése