2012. február 15., szerda

Már egy jó ideje

készülök,jönni és írni:) De most aztán visszatarthatatlanul rátok öntöm a mondanivalóm :)
Most ismét a Hoxán napi szinten írom miket ,hogy eszem....mert már tavaly november óta nem nagyon találkoztam a 65kg-val.Szóval ezért most ez a "bekeményítés" tudom,hogy sok vackot eszem és nem vagyok az a hűűűű de nagy egészség "fan". Hozzám nem áll közel a tönköly liszt és a belőle készült ételek......meg a ne együnk tömeg gyártott csirkét,sertést..... Én is szívesen ennék bio élelmiszereket,de nem épp az olcsó kategóriába tartozik. ÉS itt jön a nagy nagy agyalás.......Életem eddigi jelentős részét(18éves koromig) családi házban éltem le,és mondhatom hogy ,össze sem lehet hasonlítani a panel élettel :S Én szívesen lapátolnék most is inkább havat,vagy szedném össze ősszel a leveleket.........stb.
Nagyon vonz az is ,hogy legyen egy kisebb kertem ahol van borsóm,babom,sárgarépám,burgonyám,hagymám......stb. Mert tudom milyen érzés az,mikor tavasszal,nyáron....Mamámnál lementem a hatalmas nagy kertbe és ha málnára vágytam oda álltam a bokor kellős közepére és tele ettem magam málnával. Ha sárgarépára fájt a fogam akkor kihúztam picit lemostam a földet és már ropogtattam is.......és még sorolhantám,hogy a borsóföld közepére leültem és ott legeltem :) Ezek nagyon klassz és feledhetetlen emlékek:) és hiányoznak,bár most nyáron megint ledézsmáltam Mamánál a málnát........
Láttam pár hete a Napló c. műsorba,hogy egy srác maga termeszti a zöldségeket és a halak is segítik ezt az egész mechanizmust....nagyon tetszett.Aztán jött a Paprika TV-n látott műsor ahol Feri a nagyikkal süt sütiket,közben meg mutatták,hogy csinálják a tehéntejből a vajat és a túrót.......és én is szívesebben enném azt,amit tudom,hogy a frankón élő tehénből való tej és nyilván az, IGAZI vaj és túró,tejföl... szóval kalssz dolog ám ha az ember maga teremti/termeli meg azt amit később megeszik:)
Tegnap este megint néztem a Paprika Tv-t és épp Bódi Margó főzött jó kis romás kajákat, a tyúkban lévő tojásokból,csibemájból csináltak valami tésztás étket..........áhh régen kölyök koromban kilehetett volna kergetni a világból azokkal az apró pici tojásokkal.......most már meg simán megeszem,mert az egész tyúkban az a legjobb :D
Margót nagyon bírom,ahogy dumál ahogy főz.....ahogy ő mondaná "kamázom" :)
No megyek,még gyorsba bejelentkezem hoxára,majd reggel írok oda is bővebben:)
Addig is itt egy kép,hétvégén a Camponába találkoztam ezzel a bájos kis jószággal.Én frankón kígyót melengetek a keblemen :)) Nagyon kalssz bőre van,már régebben simogattam de most magamra is kaptam ezt a kis 25 kg szépséget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése