2013. március 19., kedd

A tegnapi blogbejegyzés után.....


Na a tegnapi exorexiás blogbejegyzés után ma adtam itthon a kis ványadt testem feszegetési határainak :D Előkaptam a 2 x 4 kilós ketlebellem és álltam neki egy Edzőbá féle giryafit  30-40 perces tornának! Szépen bemelegítettem, ahogy órán is szoktunk és mindenem megmozgattam! Mivel az utolsó órán volt olyan feladat,hogy 200 hasizom gyakorlat egyben :D:D:D igen egyben(persze nem tudtam egyben, csak a felét és szinte a terem 98% elkummantotta. ..... ma kipróbáltam itthon,hogy mennyi megy most egyben......hát 120-nál  pihenőt iktattam be, kb. 30 mp után meg újabb 120 db-ot csináltam....(a gyakorlat úgy néz ki,hogy mind a két lábad felhúzod félig ülő félig döntött pozícióban és jobbra-balra,jobbra -balra mozogsz a kettlebellel....nekem itthon csak 4 kilós súlyom van órán már 6 kilóssal csapatom : ) Aztán a másik nagy gyilkos dolog,az a bizonyos bak támasz.............a pénteki edzésen azt mondta Edzőbá,hogy a világrekord valami 1 óra 22 perc :O !!!! Kemény nem?!! De nekünk csak 3 percet kell kibírni :D Na Dóri itt is felsült...már Hot Ironon is meg TRX-en is volt ez a gyakorlat és .....talán ha fél percig bírtam! Most felszívtam magam és szépen lebandáztam a szőnyegre magam elé vettem a telefont és lestem a stopperen a másodperceket.....kb. úgy 31 másodpercnél már néztem,hogy "ohhh hát ez nagyon gáz,hogy 1 percet sem bírok!" de aztán felszívtam magam és 1: 15 másodpercig bírtam úgy ,hogy nem tettem le a lábam,hasam.....
Nagyon megszerettem a giryafitet :) Egy igazán mindent átmozgató edzésforma!

Na de itt lehet még informálódni!:)
www.kleinkettlebell.hu



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése