2013. március 4., hétfő

Zsírégető cycling élménybeszámoló

Most talán ezzel a zsírégető  cycling-el, ki is próbáltam az összes biciklizős - spinning-es alternatívát.
Mai nap mikor ki akartam nyomtatni az órára szóló szelvényem,3x is megnéztem,hogy nincs ma Tar Csabi féle sima spinning......csak zsírégető cycling K. Vecával( akit nem ismertem). Változott a szokott órarend és ez elkerülte a figyelmem. Na de ha már ott voltunk(Tesómmal) simán csapattuk .
Előtte volt 10 percünk  cardiózni,én 10 percet nyomattam ezen a síelős -taposós-lépcsőzős gépen, intervall programon 10 perc alatt vagy 800 lépkedtem és közel 100 kalóriát égettem.
Valami kegyetlen ám ez a gép,mert brutál módon lehet érezni,hogy igénybe van véve a comb,fenék.
Na de aztán ,léptünk is a spinning terembe már ott volt az edző lány,Veca. Nekem először nem igazán volt szimpatikus(mert olyan nagyon karakán nőcinek tűnt). De amúgy meg megkérdezett mindenkit egyenként,hogy tudjuk e hogy kell beállítani a bringát és ,hogy  sima spinnigesek vagyunk e....? Mondta,hogy nem kell ezt a zsírégetős verzióját lekövetni teljes egészében csak amit úgy gondolunk és tudunk.
A  pár perc bemelegítés után,jött a karizom.Volt mindenféle, nem is gondolná az ember,hogy egy cangán ülve és tekerve mi mindent lehet csinálni . Még fekvőtámasz féleséget is :) Aztán volt  olyan rész is, ami a video cycling-nél , hogy csípőből kell tekerni ,na az nagyon brutál módon megmozgatja a combot!
Veca végig jól hallhatóan mondta mit kell csinálni. A zene nekem nagyon tetszett.
Aztán egyszer csak azt mondta,hogy kezdjünk el megfelelő ellenállásnál kb. 80%-os sebességgel tekerni,és ha elkezd kiabálni....akkor ami a csövön kifér!!!!!!!
Az első ilyen pont a Tóth Gabi féle- Elég volt hogy folyton vádolsz feldúlt szívem nem rád vár.......című zenéje alatt volt. Én agyas,meg végig énekeltem.....ha nem is nyomtam végig 100%-on  ezeket a "gyere adj bele apait.anyait,őőőőőrülj meg"  részeket,de igyekeztem legalább a 90% csapatni! És amit megfigyeltem magamon,hogy legyen bármilyen mozgás(TRX, Hot Iron, GiryaFit....) és van nagyon zorkó, kemény rész,akkor nem  nyüsszögök,hogy "jajjjj aúúú,meg legyen végeeee" Inkább már vigyorgok veszettül és halkan jegyzem meg magamban,hogy " örült az oktató" de hajtok vele együtt ahogy csak tudom!!!
Nagy meglepetésemre volt hasazós rész is, amit én személy szerint keveselltem,lehetett volna több ideig, vagy több gyakorlat is. Bár hozzá kell tennem,hogy mivel mondta Veca az óra elején,hogy aki spinning-es annak nem kell a gyakorlatokat csinálni, de fő ,hogy ne álljunk meg ne lazsáljunk. Amikor már az x..fekvőtámaszon-karhajlításon voltak túl a többiek,akkor kaptam magamhoz,hogy ha már itt van ez a zsírégető cycling miért ne csináljam végig úgy ahogy kell és az oktató mutatja.
Volt kő kemény hegymenet,sűrűn kellett hol negyedeket,feleket tekerni a szabályzón.....
Klassz volt,hogy populáris zenék voltam....a sima spinning-nél inkább javarészt,  olyan zene megy,ahol az ütemen van a fő hangsúly ,Csabi szokta mindig mondani,mikor kell figyelni a zenét, és akkor azoknál vannak a kiállások.......8-4-2-1 jumpok.
Britney Spears zenéjét is végig koncerteztem :D


 Volt,pl. olyan gyakorlat a végén,hogy az ásványvizes üveget kellett a kezünkbe venni és úgy elvégezni különböző kar gyakorlatokat.Persze én ittam végig,így már nem sok minden volt a palackba.
Veca kérdezte is óra elején,hogy van e vizünk. Mindig mondta,hogy igyunk,törölgessük meg magunkat. (mert már múltkor is írni akartam,hogy valami félelmetes,ahogy főként a pasiknál  az óra végén a bicikli alatt egy Kis-Balaton van, csak lecsöpögött izzadtságból.......nem győzik törölgetni a padlót,mikor kész vannak a canga fertőtlenítésével).
Amúgy körülbelül úgy a 10.perc után, azt vettem észre,hogy a kezdő unszimpátiám Veca iránt,átvált egy "kedvelem" ezt a csajt szimpátiává!
Az óra közben is végén is megdicsért minket (amúgy Tar Csabi is Vallus Anett is szokott). Sőt külön megkérdezte,hogy tetszett az óra,jó volt e és örült,hogy részt vettünk az óráján,ami amúgy bő 1 órára sikerült.
Akinek esetleg uncsi a sima spinning,akkor annak csak ajánlani tudom a zsírégető cyclinget. Ez az 1 órás tekerés amúgy 600-800 kalóriát éget el(legyen a bringázás bármelyik formája). Például,most az egyik srác nézte a pulzusát és az elégetett kalóriáját,ami 860  volt 1 óra alatt! Szóval nem rossz!
Eddig voltam már:
-sima spinning-en(eddig ezen voltam leginkább)
-video cycling
-spinning intenzív
-zsírégető cycling
Óra után kb. 35-40 perc infra,majd 20 perc úszás....főként mell,hát, pici gyors.
Jól esett nagyon a mai mozgás!

Hasonló volt a mai óra..És mi legyen szó bármilyen óráról a spinning temreben, sötét van,na nem kukk sötét de Csabinál,Anettnél be van kapcsolva az uv lámpa......ma csak egy kis természetes napfény szűrődött be....ezért  nekem már furi ,hogy a videón világosba nyomják a lányok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése