2013. július 7., vasárnap

Hogy is nézzen ki ........???

A minap bent az irodában egy olyan témát kezdtünk el boncolgatni,amiben eltérőek voltak a vélemények. (hozzá kell tennem,hogy az átlagos korosztály kb. 50 éve vagy inkább a felett van).

No de, az volt  ebéd közben az amiben mindenkinek szinte más volt a véleménye. Hogy egy tréner, oktató, aerobic edzőnek, hogy is kell -kéne kinéznie???!!!
Volt aki amellett tette le a voksát, hogy milyen csúnya ha nagyon ki van dolgozva az izomzat legyen nő vagy akár férfi.
Volt aki azt mondta,hogy  elég komolytalan és kételyeket ébreszt benne, ha egy olyan edző óráin "ugrál" akin semmi sem látszik......
És végül vannak azok akiknél fel is teszik a kérdést, hogy mit keres edzőként a pályán, hisz  jó húsban van egy némelyik fitness oktató.
Valahol én mind a hárommal egyet értek. Mondom is miért!

Ha valaki nagyon nagyon izmos, akkor bennem egyből az merül fel, hogy fanatikusan csinálja és ez tölti ki szinte a napja és a hete javát! És mindig is borzadtam,azoktól a férfiaktól akik iszonyat nagy egóval  gyönyörködnek vagy épp keresik a hibát a tükörben nap mint nap......ez a nőkre is érvényes. Hisz nem minden az, hogy is nézünk ki!!! Viszont, ha ők így boldogok akkor megértem őket(amúgy mindenkit megértek aki bármiben is a boldogságát leli és mások számára az nem káros )

Ha olyan edzőnél jár az ember akin különösebben semmi  izom nem látszódik, de nem lazsálva ugyanúgy végig nyomja az órát, sőőőt keményebben mint a teremben lévő összes ember, akkor  oké! Viszont felmerülhet a kérdés, hogy lehet azért nem izmos mert csak annyit mozog amit az óra keretén belül végez......joggal merül fel a kérdés, lehet,hogy az órája nem annyira hatékony.....???

És végül akiknél, egyből az a kérdés merül fel, hogy "te jó ég!!!" ő edző???!!!! Bár szerintem belőlük van kevesebb!
Na  igen, akiken van még mit fogni, tényleg jogos a kérdés, hogy hogy is szeretne 'hiteles' edző lenni?

Ugyan nem jártam túl sok oktatónál, edzőnél......de pl a spinning oktató akihez rendszeresen jártam ,nem biztos,hogy kocka hasizomzattal rendelkezik, de állóképessége csillagos 5*!
A spinning -TRX  oktató lány nem volt az extrém izmos, hanem a pont jó kategória!
A másik zsírégetős spinning oktató lány, igazán izmos volt nagy széles izmos vállakkal..... tőle Tesóm meg is kérdezte, hogy ettől a mozgástól lett ilyen izmos....? A válasza az volt,hogy hazudna ha azt mondaná igen......csinál más súlyzós edzéseket is !
És az utolsó példára is van egy esetem..Tavaly nyáron mikor voltam életemben először spinning maratonon. Ott az egyik oktató lány igen jó húsban volt, úgy jó 80 kiló körül lehetett. Én ezen csak úgy eltűnődöm, de szerintem fő,hogy ott van és csinálja, mozog.......de a legtöbb embert szerintem el kell nyernie,hogy ne ítélkezzen egyből felette!
Nekem úgy tűnik, hogy több a pályán a nem túl izmos  oktató- edző.
De mint az emberek zöme, hajlamos rögtön elsőre ítéletet hozni más ember felett és ez csak erősebb ha még fizet is egy szolgáltatásért......amitől a szebb alakját, fittségét  várja........na ott ez még jobban hatványozódik!!!!
De szerintem ahány ember annyi féle, mindenkinek megfelelni nem lehet!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése