2013. július 26., péntek

Bőrápolás otthon!

Bevallom töredelmesen, hogy nem igazán szoktam különösebben foglalkozni a bőrömmel, pedig kellene! A foglalkozás alatt pedig a rendszerességet értem! Néha alkalomadtán, amolyan kampány szerűen szoktam csak testápolót használni , de azt is javarészt akkor mikor télen már totálisan kiszáradt a lábamon a bőr.
A mai nap is jött egy ilyen , "na kezdjek valamit a bőrömmel" . Láttam egy kis videót ('Hogyan legyek jó nő?') és az volt benne, mennyire fontos a kézfejünket is leradírozni, mert egyébkét akkor a kézkrém nem tud normálisan behatolni, így semmit sem ér. Na de számomra inkább az volt a lényeg, hogy milyen házilag készíthető bőrradírt tudunk elkészíteni pillanatok alatt.


Így ma neki is álltam a mézes bőrradírozásnak!Egy evőkanál mézet és nagy csipet cukrot egy icipici kis vizet épphogy csak összekutyultam egy kis tálkában.(amúgy lehetett volna olíva olaj is meg tengeri só) .
Kis körkörös mozdulatokkal átradíroztam az nyakam,arcom,különösen a homlokomnál ,ott valahogy mindig több az elhalt bőr. Majd a kezem is átdörzsöltem,már közben is éreztem a jótékony hatását, éreztem, hogy kezd élni a bőröm, mikor pedig lemostam jó kis hideg vízzel.........totálisan felfrissült és nagyon puha lett és sima! Szóval ajánlom mindenkinek:) Tényleg nem tart semeddig sem, sem az előállítása , sem a kivitelezése és nem is horror áron van mint a  kitudja milyen kenceficék! És az az egy evőkanál méz, bőven elég az arcra kézre és még a lábra is(a maradékot most este fogom elhasználni )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése