2011. október 5., szerda

Már nem is igen

emlékszem rá,hogy mikor voltam beteg.......
De most tegnap délután elkapott nagyon ez a takony kór :( Fáj a torkom,fülem, bőröm......szóval kész vagyok!
Pedig még kora d.u. simán a hálószobában,kihúzkodtam a közel 40 kilós matracokat......aztán fel is állítottam az ágyunkat...megfordítottam.....tiszta jóerőben voltam,erre estére meg már azt sem tudtam hogy hol vegyek levegőt :D
Ráadásul úgy bekajáltam a csikrepöriből hogy ....az is betette a kaput :) Most nyelni sem igen van kedvem,így ma reggelire kakót ittam meg kis kalácsot ettem hozzá vajjal.
Ebédre nem tudom mit egyek, mert a teán kívül másra nem vágyom!
Annyira nem szeretem ezt az önkéntes "éhezést" mert oké hogy lemegyeget a súlyom(aztán lehet nem :) De nem szertem ha nem tudok enni :D ma reggel 65.6kg voltam! Pedig Mamámnál jól belaktam mindenféléből(azt hittem dobni fog a mérlegen)! Ott nincs mese, enni kell akkor is ha már szétpukkansz :D
Pár napja a pékségnél, egy lány nagyon lelkesen,aranyosan mondta hogy "láttalak a fókuszba"! És hogy nem is hiszi el hogy én tényleg voltam 120kiló.......mert azt mondta hogy "nem tudlak elképzelni ducin!"
Jót nevettem ezen,mert eddig más volt az állás :D eddig a környezetemben,mindeki azt mondta hogy normál súllyal nem tudnának elképzelni,most meg aki régen nem látott és így ismert meg ők meg dundin nem bírnak elképzelni, fordított lett a helyzet :D

hétfőn itt volt a Nők Lapjától egy fotós(Péter) és megcsinálta a képeket! Eleinte nagyon nem tetszett hogy mit gondoltak a szerkesztőségben......beállított képek.....és hülyét sem akartam csinálni magamból..stb. De aztán 1 perc után már totál jól megértettük egymást a sráccal:) Dorka Tündéri volt,mosolygott nevetgélt:) azt csinálta amit Péter kért tőle.Közben többször elkapot a röhögő görcs........ Nem akartam full póker arcal nézni ki a fejemből....ezért vigyorogtam :) mint a tejbetök:)
No megyek kicsit pihengetek!
Szép napot Nektek!
Valami ilyesmi kép lesz a Nők Lapja okt 19-ei számában Dorkáról és rólam:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése