2012. augusztus 31., péntek

Régi mozgolódásaim!

Tesóm unszolására.......na jóóóó ,nem kellett unszolnia :D Csak nagyon fel volt pörögve,hogy húúú tudod milyen jó ez a krank fusion!!! Vasárnap az edzője ingyenesen tart ilyen órákat az Olimpiai kerékpáros napon.És hát menjek el próbáljam ki. Mivel még nem találtam meg azon mozgást amibe azonnal beleszerelmesedem,ezért vállakozó kedvű vagyok :) Hátha majd mostttt.. alapon :)


Nálam eddig az úszás volt amit éveken át űztem. De tiniként meghülyültem és egyik napról a másikra abba is hagytam :( na ezt ha tehetném biztos már másképp csinálnám!!!! Mideközben vívtam(de az azért nem tetszett,mert egy kis terembe csak futottunk ,futottunk....én meg inkább vívni szerettem volna).A kézit imádtam, de a testi tanárom drága jó Zsuzsa néni hányszor rám szólt,hogy másnak is passzoljak és ne taroljam le a védőfalat.... A röpi,kosár....meg nem igazán kötöttek le túl sokáig!Úszás után jött a kajak, de ott sem volt annyira ínyemre ,hogy terembe több időt töltünk mint a vizen.......kb. 2-3 hónapos edzés után ki sem vittek minket vízre......így kiszálltam!Az úszás és a kézi ami igazán tetszett,no meg a kajak is ha vizet is láttam volna és nem csak a buszról :D

Baromi fontos,hogy már egészen kicsi korban különféle alternatívákat adjunk a gyerkőcöknek,hogy mi közül is válogathat mozgás terén! Naninak én nagyon szeretném az úszást,mert  még kicsinek tanuljon meg úszni és ha tetszik neki komolyabban is foglalkozhatna vele. De  az rsg-t is élvezné vagy bármi féle táncot..........báááár Ő inkább énekelni szeret többnyire :D balerina is szívesen lenne, mert ahogy Angelina a kis balerina énekli a mesében........."mindig csak önmagad légy...meg szorgalmas...". De ez a fellángolása szerintem csak a mesének szól :D Ha majd nagyobb lesz,  a kajakot is megmutatom neki...... a lehető legjobb kerületbe vagyunk hozzá! Hisz itt van tőlünk nem olyan messze a Kis- Duna. Itt edzett Kolonics Gyuri is Horváth Csabával........és még nagyon sok más tehetség:) Én is inkább mentem volna ide a Hollandi úti edző telepre....... No de ennyit erről! Ma olvastam a tvr hétbe,hogy a házimunka felér a sportal! Mert ha az ember  x ideig porszívózik, vasal,  mosogat....azzal nem kevés kalóriát éget el! Főleg ha még gyalogol is vagy nem használja a liftet..... Szóval ha épp egy napot kihagyunk mozgás terén, de  vasalunk egy fél órát legalább, akkor már azért  égettünk el egy kis kalóriát:) Na jövök majd a krank fusion élménybeszámolómmal:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése