2012. augusztus 4., szombat

Hogyan legyek jó..........

Nem olyan régen fedeztem fel ezt a "Hogyan legyek jó nő?" c. műsort!
Nem igazán szoktam nézni a Tv2, csak hébe hóba a lifenetwork-ot,és ott láttam a Takács Nórát! Nagyon szép,szimpi csajszi. Amúgy is szeretem nézni a sminkes kis videókat, haj kreálmányokat.....
De amit ő csinál az még ennél is több, megmutatja,hogy köss sálat, hogy készíts bio sampont, díszeket...stb. Tehát elég komplex videókat készít. A "jónőség"-hez ezek szerint több kell mint ,hogy jól álljon a hajad,sminked.......
Mivel nem igazán szoktam sminkelni magam,sőt nálam a smink kimerül abban,hogy a szempilláim bebongyorítom. Bár idén kezdtem el felfedezni, a pirosító jótékony hatásait. Mindenkinek csak ajánlani tudom, olyan kis üdévé teszi az arcunkat. No de rátérek a lényegre!
Nem járok kozmeikushoz, mert a szemöldököm magam is ki tudom szedni, festei már nem kell mert tavaly szülinapomra tetoválást kaptam. A lábám ugyan csak én gyantázom.....
A hónom alja a kritkus ,mert a vékony patronos gyantával sem arattam sikert. Így hébe hóba el járogattam leszedetni. Idén év elején találkoztam a cukorgyantával, furi volt ahogy a kozmetikus lány,össze vissza tekergeti az újjain. Ami még meglepő volt,hogy egy kis mennyiséggel le tudja szedni az összes szőrt. Ezért kis naívan az is megfordult a fejembe,hogy biztos olcsóbb is, környezet barátabb megoldás, mint a papíros megoldás, vagy a tégelyes. Nos,mikor fizettem kiderült,hogy nem olcsóbb..........sőőőőt, 1500 forint volt.
De én most tegnap  fedeztem fel a "hogyan legyek jó nő," videói között , egy otthon elkészíthető cukorgyantát. Ahogy eléri a "hónaljkutyám" a tépkedő állapotot, már neki is fekszem a cukorgyanta készítésnek! És íme a videó!

szólj hozzá: Hogyan legyek jó nő? Cukorgyanta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése