2012. október 16., kedd

Ez a hét az egészség „lecsekkolása” jegyében telik

Hétvégén úgy döntöttem,hogy most már itt az ideje annak,hogy átnézessem magam. Már több mint egy éve nem voltam teljes vérvizsgálaton, nem voltam fogorvosnál majd 1.5 éve…….stb.

Tegnap délután a fogorvosnál kezdtem a sort!
Baromi jó érzés úgy várakozni,hogy semmi az ég világon nem fáj! Nem tudom ki,hogy van vele, de én nem parázom a fogorvostól. Pedig volt már egy fog idegelésem(de a szuri ami asszem 3 szúrás volt, úgy lezsibbasztott,hogy nem fájt semmi,sőt vagy 3 órán keresztül azon rötyögtem,hogy nem érzek semmit és olyan mintha folyna az orrom megállás nélkül) .
Mikor sorra kerültem, ülök be a székbe,és kérdezi Doktornő,hogy na Dorottya mi a probléma?
Mire én- Semmi bajom nincs,nem fáj semmi. De már rég voltam önnél és jobb akkor jönni mikor még nem fáj semmi!
Mondanom sem kell, meg is lettem dicsérve,hogy ez a jó felfogás!
Szinte tudtam,hogy megint azt fogja mondani,milyen klassz és jó fogaim vannak.(bár elég érdekes,mivel 2 tömött és egy idegelt fogam van,húzni még sosem kellett, de nem is vágyom rá). Aztán egyből utána, hogy kész csoda, hogy elfér a számba ez a sok fog :D Mivel torlódott a felső fogsorom. Meg is kérdeztem, hogy ha szeretnék fogszabályzót, akkor hány fogam kéne kihúzni,hogy elférjen szépen rendezetten….. Kettőt tuti, és minimum 1 évig kellene az állandó fogszabályzó….és 2kiló felett már meg is csinálják…. Hát azt hiszem,most még egy darabig nem lesz !
 Ez a diagramm amúyg tipikus :D

Egy kis fogkövet szedett le és egy pici lyukat tömött be, amire azt mondta, ha ráfogom, hogy lyuk akkor lyuk, ha nem akkor nem lyukas….semmi baj nem lett volna még,ha 1-2 évig nem megyek.
Szóval most minden oké a számban!
Csütörtökön megyek rákszűrésre és valamelyik délután, ha nem lesznek százan, akkor szemészetre. És a vérvételt is a hétre ütemeztem be. Mammográfia sem ártana, mivel még életemben nem voltam.
Régebben,sosem figyeltem arra,hogy ezeket a alapszintű vizsgálatokat elvégeztessem legalább 1-2 évente. Pedig fontos, mivel az ember ne akkor menjen orvoshoz, mikor már annyira fáj,hogy nem bír létezni sem.
A vizsgálatok után, meg tök jó konstatálni,hogy megtettem mindent és valahogy nyugodtabb az ember. Hozzá kell tennem,hogy én jelen pillanatban is totál úgy érzem és hiszem,hogy minden oké,egészséges vagyok, mint a makk,de jobb ha orvosok is alátámasztják:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése