2012. október 18., csütörtök

Nőgyógyász is kipipálva!

Reggel, nem sok humorom volt elmenni nőgyógyászhoz,  mert ki szereti azt a rohadt kacsát.....pfffff, én nem!
A lényeg,hogy majd 1 hónap múlva lesz meg az eredmény!
Muszáj elmesélem, mert én alig bírtam uralkodni magamon annyira kellett röhögnöm.
A csepeli sztk. betegirányítójánál álltam sorba(tudjátok,szokásos, leadod a taj kártyád mondod hova mennél eselteg azt is hogy kihez). Előttem két szőke( esküszöm tényleg azok voltak, ha barnák ,feketék lettek volna megmondanám) igazi kis csini csajok, full divatos öltözet......igazi "misspuncimancik".  Mivel mögöttük álltam, hallottam mindent és hát nem is suttogott a lány mikor a barátnője helyett informálódott.
- (szőke lány) A sebészetre szeretnék bejelentkezni!
-(betegirányító hölgy) Igen, de melyikre? Mert van baleseti és van általános sebészet!
-(szőke lány) Hááááát nem tudom......??? A barátnőm száját megharapta a kutyája!

Aztán eszembe jutott egy másik ilyen jellegű vicc ami totál aktuális volt a nőgyógyászaton ülve!
Tényleg bocs attól,aki esetleg szőke és már herótja van az ilyen viccekből.......én állítom,hogy barnába is ,feketébe,vörösbe is akad ostobácska nő!
"Szőke nő jön kifelé a nőgyógyásztól és ismételgeti:


"Darázs, derék, homár, darázs, derék, homár..."
Utánaszól a nőgyógyász:
- Nem, nem! Utoljára mondom: Méh nyak rák!"
De ez az igazi legjobb story!!! :D

"Mi nők mindannyian tudjuk, mit jelent egy nőgyógyászati vizsgálatra való felkészülés. Testileg és lelkileg is különleges előkészületeket igényel, beleértve a ruházat megfelelő kiválasztásat és a szokásosnál is alaposabb tisztálkodást, nehogy valami kellemetlenség legyen. Az egyik magazin pályázatot irt ki nőknek a legcikisebb nőgyógyászati élményük megírására. Az 5000 dolláros fődijat ez a pálya mű vitte el:

Délre kaptam időpontot a nőgyógyászhoz, örültem, hogy délelőtt viszonylag stressz mentesen fel tudok készülni majd az eseményre.
Reggel azonban telefon hívást kaptam a rendelőből, hogy jó lenne, ha 9:30-ra ott tudnék lenni. "Persze, ott leszek" mondtam a legnagyobb nyugalommal, és csak utána estem pánikba. A reggeli kapkodás a szokásos menetben folyt, gyerekek reggeliztetése, öltöztetése, uzsonnák csomagolása, fuvarozás az iskolába, óvodába stb. 8:45-re értem haza, nem volt már idő újabb fürdésre, ezért csak gyorsan felkaptam a mosakodó rongyot a kád mellöl, és jól lemostam magam "ott". Autóba vágtam magam és rohantam az orvoshoz. Felfeküdtem az asztalra, a fejemet a fal felé fordítottam, és azt képzeltem, hogy Párizsban sétálgatok... A doki megszemlélte a terepet, majd így szólt:
- Huha! Látom, ma volt egy kis különleges felkészülés... Nem tudtam miről beszél, nem reagáltam semmit, tovább sétáltam "Párizsban". Hazamentem, a nap további része a szokásos rutin szerint ment, főzés, gyerekek összeszedése, házifeladatok ellenőrzése stb. Délután fele a lányom ijedt hangon kérdezte:
- Anyu, hol van a mosdórongy a fürdőszobából?
- Kidobtam, vegyél elő másikat! - mondtam neki. Mire a lányom:
- De nekem az kell, mert benne volt az összes csillámporom és flitterem!"

Én mindig azzal vagyok bajba,mit vegyek fel, ami azért takar bizonyos helyeken,míg átlibbenek a vizsgáló asztalig :D

Holnap reggel megyek vérvételre! Mikor megláttam a kémcsövet néztem nagyokat....azért adták,hogy abba vigyem a reggeli pisi egy részét:D állat lesz reggel megoldani ezt a kémcsöves kérdést:D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése