2012. október 24., szerda

Hogyan legyek pancser nő!?

Már biztos sokan láttátok Takács Nóra féle „Hogyan legyek jó nő?” rövid videóit, ilyen olyan témában. No, én nagy örömmel vettem tudomásul, hogy készített egy olyan videót is,ahol házilag csinál cukorgyantát. Mivel ”fogtechnikus” vagyok és drágálltam a kozmetikus 1500 forintos gyantázását, gondoltam egyet és én is nekiestem és belefogtam a cukorgyanta gyártásába.


Az egy dolog,hogy nekem már-már étcsokoládé színére hajazott a cukrom….. kevergettem, csöpögtettem rá a vizet….úgy ahogy elő volt írva. Aztán mikor már úgy gondoltam, hogy tuti kéz meleg és semmi brutális égési sérülésem nem lesz….. óvakodva, a bal kezem mutató ujjával leteszteltem,hogy rámarkolhatok é?! Nos, én kicsit sem nőies felordításba törtem ki….némi kocsis szintű káromkodással megspékelve! A cukor konkrétan ráégett ujjbegyemre!




De nem olyan fából faragtak,aki egy komoly égési sérülés után feladja a küzdelmet…….nem-nem! Tovább vártam,hogy hűljön….aztán teszt gyanánt felkentem a karomra…..még csak bele sem ragadt az apró szőröcskékbe, inkább tiszta ragacsos cukor lé lepte el a karom.

Szépen lemostam,majd rápillantottam a tefal serpenyőmre….és érzékeny búcsút vettem tőle. Mivel addigra már kőkeményen beleszáradt a cukker. Amit tudtam kikapargattam és a szemetesbe dobtam. Arról meg is feledkezve,hogy ezzel újabb munkát zúdítok a nyakamba.

Másnap reggel egy kisebb hagyna kolónia nyaldosta a félresikerült cukorgyantám.

Szóval nekem nemhogy jó nőnek nem sikerült lenne, inkább pancser nő lettem !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése