2012. október 19., péntek

Vérvétel kipipálva!

Majdnem úgy v volt,hogy ma lecsúszom a vérvételről. Reggel 8 órára kellett volna odaérnem, ami persze nem sikerült. Lényeg,hogy ott űltem a háziorvosom rendelő ajtaja előtt.És vártam,hogy majd szúlítanak.....hát nem szólítottak. Sőt már jött is a vérszállító pali a piros kis hűtőtáskájával.....így űber gyorsba, le is vette a vérem az asszisztens. De hooooogy???!!! Nincs túl jó vénám, már előre húzta is a száját, javasoltam neki vegyen a kézfejemből. De nem! Olyan volt már ,hogy 7x szúrtak meg szülésnél aneszteziológust is kellett hívni a branül bekötéséhez,amit a kézfejemen tudtak csak.....de most úgy szúrt meg,hogy egy ideget talált el, így az alkaromba végig míg levette a 3 ampulla vért.....folyamatos feszülés szúrás nyilalt bele! Aztán, az első ampulla után, elkezdett hüledezni az asszisztens,hogy még ilyet nem látott.....csak úgy jött a vérem,mikor lehúzta a tű alatti bőrfelületet.
Majd, jövő héten szerdán mehetek az eredményért.

No,de egy merőben más téma. Nem igazán szoktam és  Naniról irkálni. De egyre több nagyon  klassz kis beszólása van!
Még múlt héten itthon újra szóba került az szerelmi élete. Nagy nagy örömmel mesélte,hogy reggelinél azt mondta neki Bence,hogy "te vagy a szerelmem":) Így Dorka szerelme viszonzásra lelt:) Aztán hét elején,nagy trauma érte! 2 másik ovis kislány rástartolt Bencére! Így Bence a nagy  rajongásba ejtette 2 napra Nanit!
Mondtam is Dorkunak,hogy a linkóci fiúkkal nem is kell foglalkozni!
Aztáááááán egyik délután, mosogatok......Nani meg kis félénken,de totális boldogsággal a pofiján, meséli,hogy
-(Nani) Anyaaaa,képzeld ! Bence azt mondta,hogy megint a szerelme vagyok!!!
-(én) Tényleg?És te  mondtál neki valamit?
-(Nani) Neeeem..........csak örültem!:))))   /fülig érő száj/
-(én) Igen, azt látom,hogy most is örülsz.
-(Nani) Igeeeen! Tudod anya......nagyon megszeppentem! :)

Én úgy nevettem:))) Kis cukifül! Bár bevallom furi, hogy már most megy ez a szerelmi "játszadozás" .
Másik.....mikor "dobta Bence Nanit 2 napra. Kérdeztem tőle,hogy ....
-de hát ott van Belián akinek nagyon tetszel!Neked teszik?
-(Nani) Áhhhhh ő nem!
-(én) De miért, olyan cuki és kedves kis srác!
-(Nani) De háááát ő betömi a szájába az egész banánt,úgy esziiiii.

Ezen is hatalmasat nevettem.
És végül ma is alkotott. Mostanában imádja memória játékot, egész nap csak azt játszaná. De mikor elpakoltattuk vele , zuhanyzás előtt....nem igazán tetszett neki. És elkezdett hisztizni.
Kérdeztem tőle, hogy miért hisztizik, semmi oka nincs rá. De ő kikérte magának,hogy
-(Nani) De én nem is hisztizeeeeem!!!
-(én) Pedig igen,most is épp azt csinálod!
-(Nani) Nem is!!! Mert nyávogok!
 
:D

Holnap is jövök, mert most eszembe jutott egy másik téma!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése