2010. június 8., kedd

Azta

megint itt olvasgatom a naplókat és már kezdődik is a Grace klinika.Így most turbó módba kapcsolok :)))
Nos a kajám hűűűűűűű tiszta brutál.MErt reggelire volt 3db toast pirítós,aztán 2 gombóc fagyi persze ezen Dorkával közösködtem :D:D:D(jajj a cukrászdába ahol vettük a fagyit és a sütit,a szívgörcs jött rám mert hírtelen arra lettem figyelmes hogy egy óriás csótány célba vett és mászik ki a sütis hűtő alól,még most is kiver a víz,felpattantam és szóltam az eladó csajszinak hogy nem vagyok egy hisztis picsa forma de ott van egy bazi nagy csótány és áááááááá,bármi más kivéve pók de ez totál kinyírt :))))) Így nem tudom mennyire sűrűn fogunk odajárni,inkább lesétálok a másik cukihoz,csak ott meg nem jó a fagyi................na de erről ennyi.Szóval 2 gombi fagyi + még vettem egy túró kockát meg egy házi krémest azokank a felté is bevertem a foghagymás krumplipürés,céklás ebédem után.Majd neki feküdtem a szőnyegre Réka 2009-es hasazós tornájára....Aztán felkelt Dorka kunyizott cukorkát abból én is elszopogattam egyet,aztán még egy rudi is befigyelt :) Evan:)
Na megyek is mert kezdődik!!!
Ja még csak annyi,hogy párom ma megjegyezte hogy lassan már elég lesz a leadott kilókból mert tisztára össze leszek szakadva...........még ha nem is szép a fogalmazás hogy csinos vagy ár így is,meg blabla......tőle már ez is nagy bók :D:D:D
Huhh most meg leragadtam ....csóri Christinat majdnem megfolyotta ez a kretén.......
Na jól van megyek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése