2010. június 1., kedd

:)))

Köszönöm

szépen Nektek :))) hogy gondoltatok rám:))
De ma nem vagyok valami csúcsformába mert fel vagyok fázva,rossz az idő és a mérleg is többet mutatott(73.7).És nem tudom mitől mert ha tegnap ettem is egy fagyit és egy nutellás piskótatekercset de a leves akkor sem hiszem hogy olyan kalóriadús lenne.............Aztán még azonon is elfilóztam inkább nem sütök tornát ..........de aztán de,igenis sütök!!!!
Azzal van a baj hogy nem mozgok!!!!!!!Tényleg egy lusta disznó vagyok,és legalább heti minimum 2x meg kellene emelni a valagam!!!!!!!!!Sőt azt amit még pár hónapja írtam hogy kenegetem a hasam meg maszírozgatom..........ahan....még ahhoz is lusta vagyok :( és ez elég szomorú mert ez is csak 5 perc kb.
Szóval ami a mozgást illeti ,nem vagyok egy követendő példa!!!!
Naagyon szeretnék megint,komolyabban legalább heti 2-3x mozogni,és ugyan ennyiszer kenegetni a hasam mert ott ahol vannak a vágásaim(császár,vakbél) ott nem túl feszes a bőröm.
Na de megyek is mert még meg kell venni a tortához az alapanyagokat és még regelizek is,mert eddig csak egy actimelt ittam.Asszem 2 pirítóst eszem.
Szép napot Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése