2010. június 7., hétfő

Mai

kaja beszámolóm: nos ........jó volt!!! :)))Mert egy puncsos és egy kókuszos mignon sőt még egy marcipán és egy Isteni finom űber álom finom pándi meggyes torta fele :D:D:D tudok élni mi???!!!! :D:D:D
Aztán ebédre csináltam foghagymás natúr karajt krumplipürével mellé cékla............hmmmmm nagyon jól esett :)))
Dorka tejszeletéből ettem még 2 falatot és ennyi!!!
Vettem a gyüninapra zöldalmát,nektarint,banánt de olyan drága minden hogy nem sűrűn fogok ilyen napokat tartani,pláne hogy most minden csak még drágább lesz a nagy esőzések miatt......... :(((
De a holnapi mérlegeléstől teszem függővé a gyüminapot,mert ha holnap esetleg még kevesebbet mutat a mérleg akkor majd csak szerdán lesz gyüminap.
Ma a"kedves" szomszédasszony jól belém tette a mérget.Még pedig azzal hogy szinte álandó jellegel azzal traktál hogy ne fogyjak tovább mert nem kell,meg azzal hogy éheztetem magam..........az agyamra megy,No de ma már azt is belém akarta magyarázni hogy a szememen látszik hogy mérges vagyok és dühös......és ez azért van mert nem eszem!!!!(mert ő tudja ám hogy én mit eszem grrrrrrrrrrrrrr)ÉS én tök normálisan,megadva az idősebbnek járó tisztelettel válaszoltam hogy én nem vagyok mérges meg dühös és nem éheztetem magam.......mire ő 3x egymás után de aza vagyok mérges,maga mérges!!!!!!!!!Jó nem ,hogy megmondják hogy hogy is érezzek!!!!!!Azt majd én eldöntöm,hogy ha szeretek akkor szeretek,ha utálok akkor utálok....stb.
De múltkor ugyan ilyen "kedvese" jegyezte meg hogy úgy is visszajönnek a leadott kilók!!!!Aranyos nem ?!!!Bírom az ilyen embereket!!! :D:D:D
Amúgy hozzá tette hogy ő nem irigy rám.............no komment :D:D:D
Mondtam neki hogy már több mint egy éve étkezem így és nincs miért idegesnek lennem ,mert hozzászoktam.Meg reggelire is ma puncsos mignont ettem (még be sem tudtam fejezni hogy nem csak 1-et és a tortáról még szó sem esett)mire ő!!! Naaaaaa akkor gondolom ma már több mindent nem eszik!!!
NA a találkozásunkig tök nyugis voltam de utána nem a nem evés (mint ahogy ő gondolja) miatt hanem Ő miatta lettem pipa!!!
De eldöntöttem hogy ha megint felkostól az alakommal,fogyásommal,érzéseimmel akkor szépen illedelmesen megkérdezem tőle hogy miért van ezzel elfoglalva???Ha más nem ,akkor már csak brahiból hogy legyen valami más témája és rökönyödjön meg azt fogom mondani neki hogy bulémiás vagyok!!! :))))
Én nem értem meg hogy miért kell mással foglakozni vagy miért kell szekálni........mert ha 40kg lennék vasággyal akkot azt mondom hogy ok,de így.............
Na mind1 nem foglalkozom többet vele!!!
Ma tervbe van véve hogy időben ágyba kerülök,szóval most lépek is! Szép álmokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése