2010. június 23., szerda

Ne haragudjatok


de nagyon el vagyok maradva ezzel a bloggal.Pedig tudom nem lenne nagy munka csak ide bemásolni mert max 1-2perc,nem több.....
De még a legelején úgy szerettem volna hogy ide is és hoxára is külön külön írok,de mint kiderűlt nagyon nem tudom másképp írni a napi kajám vagy a gondolataim nem tudom két felé osztani:D
A szavazást is azért írtam ki hogy levonjam a konzekvenciát,és annyira sajnálom azt az egy Emberkét aki csak itt tud olvasni és ezer bocsánat amiért nem másolgatom ide a Hoxás bejegyzéseim.
De röviden most csak annyi hogy 71.2kg vagyok(bár pár napja voltam már 70.8kg :))) de aztán be hókifliztem :D:D:D de időm van még bőven júli. 13-áig,ugyanis addig szeretnék 69.9kg lenni,legalább:)))
Továbbra sem sanyargatom magam különféle diétákkal,eszem amit akarok.
No és ide is teszek fel pár képet,mert csináltam 81.2kg bikinis képet még anno és ma is csináltam...............tehát -10kg a különbség a két kép között.
Időnként majd jövök ám csak nem megy ez az ide-oda másolgatás,mert mikor már kijelentkeztem Hoxáról akkor esik le hogy hoppá ide a blogra is kéne jönni bemásolni.......lökött vagyok ám nagyon:))
De jövök ide is ígérem,csak ritkábban :(

Szép Estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése