2010. június 2., szerda

Megjöttem:)

Ma sem voltam valami jógyerek :))))Mert ahogy láthattátok a tortás képet...........igen megkostóltam,és ettem is belőle egy közepes szeletet és egy extra vékonyat is :)))
Na de a többi kajámról is szót ejtek,mert reggelire 2db pirítóst ettem egy baromfi párizsisat és egy májasat sok zöldséggel.Aztán még befigyelt 2db bombonetti.Akkor ugye a torta is lecsúszott és utána még éhes voltam mert ettem megint csak 2db pirítóst(párizsisat meg májasat).És utána már semmit de kb az uccsó falatot olyan fél 3 körűl nyeltem le.
A tornát ma kihagytam mert párom meglepetés szerűen haza jött,és akkor már nem volt alkalmam ott ugrabugrálni.Aztán mikor Dorkababácska felkelt mentünk a playersroomba mert 9990ft-ért 2 cipőt lehetett venni,csak aztán szívás volt mert csak ezekre a vászon cipőkre vonatkozott az akció.......persze azt is szeretnék majd de nem halálfejeset meg bohóc mintásat ..........így nem vettünk,és csalódott voltam :(
Majd vissza vittük a humanicba Dorka cipőjét,a pénzt visszaadták,ez is kipipálva!!!
De a fantasztikus időjárás miatt már megint piszkosúl fáj a vesém meg a petefészekm,már pisilisnél is fáj az alhasam :(((
Fél óránként járok pisilni,és fáj ha leülök mert belenyilala a hasamba..............
De ez nem tántorít el attól hogy a héten igenis 2x fogok tornázni!!!!!!!!Remélem most vasárnap tényleg meglesz a 72.9!!!Mert júni 13.ára jó lenne legalább a kerek 72kg elérni és akkor meglesz a havi -2.5kg!!!!
Hihetetlen hogy több mint 3 kg választ el az eslő célomtól............
Ja míg el nem felejtem,ma az jutott eszembe hogy mostanába sok naplóba olvastam hogy elfáradtak a fogyásba meg beleuntak.......stb.
Én ezt nem igazán mondhatom el magamról.És hogy miért???!!!Mert én nem csinálok szétválasztó diétát meg nem számolom csisszre pontosan a kalóriákat meg a szénhidrátot,nem vonok meg magamtól semmit,mert más kihagyja a riszt,krumplit,tészát.........ÉN NEM!!! És nem is vagyok hajlandó,bár néha elgondolkodtam rajta hogy lehet ki kéne próbálni,mert akkor gyorsabban fogynék,de inkább lebeszéltem magam erről,mert ha bármit megvonsz magadtól akkor ideig óráig megy és biztos hogy fogysz is tőle,de azt utána akkor egy életen át kell tartanod.Mert ha le is adod a súlyfelesleget akkor megjutalmazod magad egy tányér csirke pörivel amit persze tésztával,nokedlival eszel.....vagy épp csak egy kis kenyeret eszel mert friss ropogós.......és akkor kamatustúl jönnek vissza a dekák.
Én legalábbis így látom,gondolom.Az embernek minden tápanyagra szüksége van csak mértékkelnyílván kerűlni kell az E-s tartósítószeres cuccokat meg a gyümit,zöldséget alaposan meg kell mosni akkor talán nem lesz baj(mert azért a bio ételeket megfizetni..........nem olcsó mulatság).
Na de nem szaporítom tovább a szót, mer senkit sem szeretnék levbeszélni meg rábeszélni erre vagy arra a fogyás módszerre............mindenki saját magam dönti el mi a jó neki.
Asszem estét csapok és elteszem magam holnapra:)
Cakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése