2010. június 1., kedd

Puszilok Mindenkit :)!!!! Olyan aranyosak,kedvesek,tündérkék ..........stb.stb VAGYTOK!!!Még páromnak is elújságoltam hogy mennyi mindenkitől kaptam jelet,képet,üzenetet és azt is felolvastam neki hogy milyen hozzászólásokat írtatok a képemhez :))))
Neki is tetszett:))) és somolygott hogy nekem ez mennyire jól esik!!!! :)))
Ide is leírom ,hogy ha meglesz a 65kg akkor nem fogok letiplizni és abba hagyni a napló írást!!!!Ugyan úgy itt leszek és tovább írogatom a memoárjaimat :D:D:D
No meg titeket is szeretlek fárasztani!!!!Mer néha napján tudom hogy az vagyok,de hát ez van :)
Ma Párom kiírta nekem a Rubintos Rékuci add önmagad dvd-jét mert ki szeretném próbálni.Bár nem kifgosáként írom de rohadtúl fel vagyok fázva,most is egy plád van a derekam köré csavarva,fáj a vesém...........na de nem nyekergek tovább.
Ami a kajám illeti uhhh: 2db toast reggelire + ctimel,aztán Dorka leveskéjéből 6 kiskanál,4db bonbonetti 1 nutellás süti,nyalakodás a torta krémjéből...............na és itt kitérek mert nem jött össze a tejszínhab gggggggrrrrr így párom hozott csak ugye azt is le kell hűteni mert az van a dobozra írva........így holnap lesz majd torta. És végűl délután 2d pirítóst ubival.
Na most meg léptem mert csóri Izzie beteg :((( Tudjátok Grace klinika........kedd akkor Dóri sorozatot néz :D:D:D hihihihi
Szép estét Mindenkinek!!!!!!!
És még egyszer KÖSZÖNÖM NEKTEK!!!!
Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése