2010. június 9., szerda

Kemény

Azt hiszem ez volt az első és az utolsó gyümölcsös napom!!!!!!! És hogy miért, mert még reggelire jó volt az alma ,nem is hiányzott más.De déltuán........na akkor már vágytam valami sóssabb ízre,enni finomat........bármit csak ne gyümit!!!Ma így hogy csak gyümit ettem és abból sem túl sokat,egész nap a kaján járt az eszem,de nem azért mert éhes lennék inkább csak a szokott ízekre vágytam.........bár mikor délután a discoveryre kapcsoltam és a túlélős pasi egy giga nagy szöcskét evett..........nah ott akkor annyira nem voltam rákattanva semmire :D
Azért kíváncsi leszek hogy holnap mennyit fog mutatni a mérleg,mert végülis ma egy zöldalmát ettem 2 nektarint és egy seízű banánt.........
De holnap fincsiséget fogok csinálni.A Gordon Ramsytől lestem.........még pedig,a csirkemell filét ketté szeljük egy nagy szeletté,bepanírozzzuk,kevés oljon megsütjük,majd leitatjuk.......koktél paradicsomot kis póréval friss bazsalikommal megpároljuk,majd rá tesszük a kisütött csirkemellre rá mozarella sajtot teszünk és be a sütőbe.........+ én még mellé vagy karfiol,vagy cukkini és csibemájat is rántatnék ,rizzsel.
Szóval ez a terv holnapra.Most meg megyek is mert még csinálok ezt azt :))))))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése