2010. június 3., csütörtök

Húúú

már nem is emlékszem hogy mit ettem ma ?!!!
Na várjunk össze szedem a gondolataimat........reggelire volt 3db toast pirítós, ettem egy falat tortát majd kész lett a fincsós brassóti sűlt kocka krumplival és igazság szerint ez annyira jól esett hogy már alig várom hogy holnap is egyek krumplit(természetesen jó alaposan leitattam róla az olajat).Édességként bonbonettit ettem vagy 6db-ot.
És ma tornáztam Réka 21-22perces add önmagadját vagy milyét :D:D:D de totál kinyírtez a spiné.......és az agyamra ment mert vagy 15x megkérdezte nah ól vagy hogy vagyy???!!!!
SZARÚL!!! mert lusta vagyok.............jól eldumáltam vele :D:D:D rendesen leizzadtam,és lehet nem tökéletesen meg precízen de végig csináltam :D Igaz hogy holnap a wc-re sem fogok tudni emberi módon leűlni,de ettől fogy az ember lánya vagy mi :D:D:D
Holnap jó lenne már végre szoliba eljutni,mert hullarabló színem van.Még lenne pár gondoltaom de majd holnap mert most Fábryzom :D
Szép álmokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése