2010. május 31., hétfő

Hűűű


ide is kéne írkálnom de van hogy frankón kimegy a fejemből :)
Ez van,kissé szenilis.így már legalább 2 napja nem is másoltam be a blogomba semmit.Tudjátok kicsit tartok attól ha csak itt vezetném a kis fogyásos életem akkor kevesebben olvasnátok,és ez csak azért lenne "baj" mert úgy veszem észre hogy ha nem is olyan sok mindenkinek de jó prá embernek azért segítek azzal hogy írkálok hogy mit eszem meg mit hogy gondolok...stb...stb...
Persze ez nem egy olyan hókuszpókusz hogy ne lehetne itt is olvasni mert nem vagyok meghívós meg a hoxás naplóm sem titkos...........apropó titkos! Épp azt vettem a minap észre hogy azok a naplók amik titkosak lettek brutálul lecsappant az olvasók száma,és nem értem,ha valamit elkezdek olvasni akkor már tuti kíváncsi lennék hogy nah akkor legfogy vagy sem ..........na mind 1 nem filózok ezen tovább.
De most azért bemásolom ma a hoxáról a bejegyzésem.
Csak gyors felsorolom a mai kajám.Mert megint elmetn az idő :)
Szóval,reggelire volt 4db piritós abból 2 májkrémes 2 csirkemell felvágottas sok zöldség.Majd jött Apukám és hozott fincsós nutellás piskóta tekercset nyammííí,azt meg muszáj voltam megízleni (mivel szülinapomra sütötte,igaz csak holnap lesz).Aztán neki láttam a főzésenk,tavaszi zöldség leves lett csipetkével( és tényleg csak zöldség van benne,s.répa,f.répa,krumpli,borsó+saját csipkedésű csipetke :D:D:D ),no ebből még egy tányér és végezetűl 1 fagyi.Ja meg az actimel még reggelim után.
Ma voltam Manival a humanicba de holnap mehetek vissza mert megszivattauk egymást a Lánykámmal,én azt hittem jó a cipő aztán itthon már nem volt jó mert nyüsszögött hogy vegyük le, a bolba meg vígan szaladgált benne 5 percen át................tiszta rafinált egy NŐŐŐŐ!!!Ez van :D
Még filózom hogy holnap sütök magamnak egy epres-barackos túrórtorát.Azt ami a képen van.Remélem ha meg is sütöm finom lesz :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése