2010. május 25., kedd

Jáááááájjj

mi lesz holnap uhhh!!!!
és hogy miért írom ezt...............mert ma voltam annyira elveteműlt hogy sütöttem meggyes pitét ......tiszta gyagya vagyok itt rinyálok hogy unom már ezt a 73kg és már jó lenne fogyni valamit erre neki állok sütni.........birka neeee :D:D:D Na nem volt nagy zabálás mert reggelire ettem 2db toast pirítóst,aztán kb 5 szem győri csokidarabos kekszet.Ebédre ettem még egy szelet brokkolis baconos pizzát,aztán kész lett a süti és még úgy frissibe forrón megkóstóltam de akkor annyira nem voltam kibékűlve vele mert olyan volt picit mintha nem sűlt volna meg rendesen..........ráadásúl a recept szerint csináltam a sütit és basszus olyan sok lett hogy kifolyt a sütőbe XD XD íy merőkanállal szedegettem le és tettem át egy másik kisebb tepsibe............birom mikor nem írják oda hogy kb mekkora tepsibe kéne csinálni.Na de az ember a saját hibájából tanul :)
No de kb 2 szelet sütit ettem és még egy fagyi is lecsúszott.......most este meg ittam mályva teát,majd holnap kiderűl mennyire lesz elég.
Holnap megyünk Manival fodrászhoz........kíváncsi leszek hogy mennyira bírja majd a várakozást meg a nyiszálást:)
na nem lesz olyan nagy változás legalábbis nálam mert a hosszú hajamból nem lesz tüsi Falusi Mariann féle rózsaszínes kékes hajam :D:D:D
Na de elballagok 2 méterrel arébb mert kezdődik a grace klinika és csóri Izzie Stevens-ért aggódom hogy most meghal vagy beteg vagy mi???Na de nem fárasztok tovább senkit főleg azokat akik utálják ezt a sorozatot vagy amúgy a a sorozatokat...............na duguljak már el.Ma már így is lefáraszottam megint mindenkit mert délután szófosásom volt :D
Na megyek tényleg cakát :) !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése