2010. május 5., szerda

Már nagyon

unom ezt a 75 kg körüli áldigálást :((( már jó lenne elhagyni és a 74-el barátkozni majd a 73-72-71-70.szóval értitek :)
Iszonyat türelmetlen vagyok.és ez tudom hogy nem jó mert nem szabad itt tépődnöm...
Na de, a reggelim 2db pirítós volt májpástétommal,már alig van belőle :(,amíg van eszem :)
Azért ettem csak 2 pirítóst mert nemsokára megyünk Manóval erre arra és útközben lesz lehet fagyi meg süti még nem tudom......persze csak ésszel fogok enni ezekből,mert tegnap sem ettem valami sokat sőt és ennek ellenére nem mentem le sok deka,így ezért ma kipróbálom ezt a sütizést,fagyizást :)
Aztán ha nem jól sül el akkor magam okolhatom,bár erre még nem volt precedens:)
NA megyek mert Dorkaborkám a nagy párnákból bunkert épített a nappali közepén :D:D:D
Szép napot Nektek!!

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Gratulálok az eddigi eredményeidhez. Most olvastam el a Hoxán is a naplódat. Le a kalappal előtted, és biztos vagyok benne, hogy ezzel az elszántsággal eléred a célod. Sok sikert és kitartást kívánok!
    Tetszik a blogod, de ezt a sötét lilát nem lehet elolvasni, csak ha kijelölöm a szöveget. Nagyon erölködni kell a szemnek, hogy olvasható legyen. Ha nem gond, világosítsd ki egy kicsit, mert kár lenne, ha ezért nem olvasnák sokan szívesen.
    Üdv.
    Aliz

    VálaszTörlés