2010. május 15., szombat

Tegnapi elszámolás

Tegnap nem volt sok időm meg kedvem sem írni,bocsi :)
De tegnap ettem reggelire 6db fornettit különféléket(mákos,túrós,girella,szilvás,bracis,erdei gyümis).Majd ebédre sűlt pulyka volt rizsel és sok sok zöldséggel.sütit nem ettem pedig van még de valahogy nem voltam rácsúszva így édesség gyanánt egy fagyit ettem és ennyi is volt a nagy kajálásom tegnap.Szerintem nem volt sok ám ennek ellenére ma reggel 74.8kg voltam :(((((csak azt nem tudom hogy miért,talán mert nemsokára meglátogat a havibajom......passz,csak ebben bízom hogy ezért voltam ma több.
Ma hála Tesómnak,aki reggel hajnalba elment a piacra és hozott nekem sóskát ma az lesz kis rántott husival.
Most pedig megyek is mert még nem ettünk semmit Manóval!
Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése