2010. május 24., hétfő

Ma is

csak ettem csak ettem!!!!!!!!!!
délutánra már fájt is a bendőm :) :S
Mert reggelire volt 2db piritós felvágottal pórével,aztán rudi,majd kész lett a pizza na abból egy emberes szeletet ettem,majd azt még lenyomtam fagyival és utána még egy fagyival............ :XD XD XD
Kíváncsi leszek,bár ezt mind 2 óra előtt sikerűlt betermelnem utána már semmi evészet nem volt!!!!!!!!
Sétáltunk egy "jót"délután,a kis Duna parton de a tököm is tele volt a rengeteg sok biciklissel,mert mást sem csináltunk mint folyamatba hátra fele skubiztam hogy mikor jönnek és így nem volt valami élvezetes a séta,Pláne mikor még szaporáznom kellett a lépteim hogy a biciklisnek nehogy már a sárba kelljen hajtani grrrr,ja és luxus a csengő vagy a köszönöm hogy arrébb álltál!!!!!!!Na de nem mérgelem magam :)
Lassan el is teszem magam mert ma punnyadás van!
Kész vagyok hogy ma mennyi mindenki érdeklődött az édesgyökér után.............csak látszik sokan nem figyeltek hogy évi 3kg minusz az nem valami nagy csoda.Ha meg már eleve figylesz a táplálkozásra akkor meg aztán radírgumitól is fogyhatsz.
Na ezt bírtam akkor is mikor az akupunktúrtát próbáltam ki, még vagy kb.6 évvel ezelőtt.Ott is kb 6-8tűt szúrtak a fülembe,majd 30-45percig ülés vagy fekvés(eközbe lehetett használni elektro terápiát,kis lapkák rá a pocakra vagy combra és árammal stimulálják).És a legszebb az egészben az hogy adtak egy kis füzetet ami a lényeg volt ............600kalóriás étrendek és pár recept,és étel hogy mi mennyi!!!!!!!!!!!Na szép mi?!!Tehát aki azt hiszi hogy az akupunktúrától fogy a nagy túrót,esetleg annyi a segítség hogy az éhségérzeted stimulálják,de nálam ez nem működött,és még drága is volt!!!
Nincs semmilyen csodaszer!!!!!!!!Egyedűl abban van a csoda hogy hiszed hogy lefogysz,és adsz időt magadnak,és helyesen étkezel.
Én azért gondoltam úgy hogy már 6 után nem eszem....később meg már 4 óra után nem eszem........mert több orvostól és dietetikustól szakembertől hallottam sőt orvosilag is bizonyított tény hogy délután egyre inkább lelassúl az anyagcserénk,kezd lelassúlni a szervezetünk,emésztésünk........így én inkább délelőtt eszem és kora délután,mert akkor még 2pörög" a szervezetem.
De lehet rosszúl gondolom bár ha a leadott súlyt és a kajálásaim milyenségét nézem akkor talán nem állítok nagy butaságot!!! :):)
na de most már tényleg megyek!!!
Szép álmokat!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése