2010. május 9., vasárnap

Csodás nap :))

De majd holnap írok bővebben mert elvagyok pilledve:)
A kajámat illetőleg csak felsorolom,nos: reggelire volt 2db pirítós toastból májkérmmel....majd egy fél pöttyös gurut,ittam kb jó fil lityi rauch iceteát ami a liblingem:)
Aztán ebéd gyanánt még gyrost valami borzalmasan hagymás salival,köret nem volt mert a sült krumplira nem voltam rágerjedve....de felejthető volt a kaja,majd később ettem még foghagymakrém levest is,mert az étlapon nem volt nagy a választék......ettem volna még fagyit de aztán kifutottam az időből :D de nem is baj!
Ja és a lényeg hogy tegnap reggel 76.1 voltam aztán kissé ezen kiborultam de ma reggel a mérleg már 75.2kg mutatott :)))))Ráadásul nagyon a 75 felé hajlott de visszaugrott a 75.2-re.Röviden most ennyi!
Szép estét,és álmokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése